Utorok, 22. Októbra 2019, 13:07
Poviem ti to podľa osobnej skúsenosti. Mám e46 330ci už 7 rokov, najazdím za rok v priemere 10k km a kupoval som ho ako cukríka bez korózie. Jazdím ale celoročne. A po asi 3-4 rokoch som musel riešiť koróziu na predných blatníkoch, čiže som kúpil nové. Zároveň aj na zadných lemoch boli malé zárodky hrdze, čiže sa riešili opravy a celolak. A teraz po ďalších 3 rokoch budem musieť znovu riešiť hrdzu no tento krát na zadnom kufri, čo som zase vyriešil kúpou nového kufru, lebo hrdzavý opravovať nemá zmysel. Resp. bol ošetrovaný pred tými 3 rokmi ale nepomohlo. Kufor to má dosť nešťastne riešené, nedá sa dostať úplne všade a dobre ho ošetriť, preto sú väčšinou hrdzavé nad lištou osvetlenia špz najčastejšie.
Má to však dve strany. Veľa ľudí to nerieši ako ja kúpou nových dielov, ale predáva to v original stave, aby bolo vidno že auto nebolo nikdy búrané, aj keď je hrdzavé. A kto si ho kúpi si ho porobí. No keď to niekto spraví ako ja tak sa potom nájdu odborníci s meračkami hrúbky lakov s výrokmi "auto bolo určite búrané, menené blatníky kufor a podobne. Alebo ešte lepšie, určite bolo cez strechu a pod...".
No ak chceš dobrý kus bez korózie, tak to musíš nájsť cez zimu nikdy nejazdený, garážovaný s nízkym nájazdom. A také som videl len 2 kusy za 7 rokov. Jeden na Novom Zélande, típek mal miestnosť len pre toto auto, koberec a podobne a predával to po 15 rokoch lebo jeho žena chcela bazén a on mal niekoľko áut tak sa ho zbavil. A druhé som videl pred 3 rokmi na BIG BMW zraze v čechách, típek mal také coupé z Prahy. Ho vytiahol len na zraz, auto vyzeralo ako z múzea. Kúpil ho tesne pred zrazom niekde v nemecku.
E46 BR(MT)-330CI dark/red