... všetko o BMW ...
KlementGotvald napísal:Klepe to len pri zatazi, ked viac sliapnes na plyn a auto zrychluje, ale len v rozmedzi cca 1200-2200ot/min a len za studena. Ked sa motor ohreje, ten klepot eventualne uplne zmizne. Pri tom klepote je citit velmi jemnu vibraciu, teda mam dojem. Takze za studena je to najhorsie, ale je jedno ci je vonku rano 25stupnov, alebo -25stupnov. Pri vytacani motora bez zataze ziadne cudzie zvuky.... Vsetko co sa tyka motora a jeho pohyblivej mechaniky, prevodovky, menica a veci co by s tym mali nieco docinenia sme uz vylucili. Nasiel som konecne referencie na zahranicnych forach, kde bol viacnasobne absolutne identicky problem a aj zdokumentovane na videu, teda presne to co mam ja za problem, a vo vsetkych pripadoch pomohla vymena komplet vstrekovacov za nove. Cize na zaklade tychto poznatkov a zisteni som si na 99% isty, ze to robia vstreky.... V piatok ide auto na vymenu vstrekov, takze v pondelok rano budem vediet co a ako a urcite dam vediet. Ak nahodou mas manual, tak pri tom klepote, podla videi co som videl, riadne vibruje salterpaka, fakt brutalne. Mne nevibruje nic kedze mam automat, ale mam dojem ze je citit jemnu vibraciu hlavne prve metre.Tak co airbone, nejaky update k tomu klepotaniu? Mam podobny problem
starynovy napísal:Myslim ze su piezzo. Auto je uz v servise. V pondelok na chladne rano sa uvidi co a ako.Nic zvlastne, je toho na nete aj YT dost.. rovnako to byva aj u N57. Hlavne ukazadlo je, ze to robi v zatazi, vtedy prave mechanicke vole stichnu. Ty mas este pieza ci uz tie nove magnety?