Pondelok, 7. Októbra 2019, 17:47
u chuJD power nikdy nevies zdroj dat, pretoze niekde participuje importer, niekde samotne servisy, atd.
U bmw je to porucha, ze sa ti odpaja bluetooth pri druhom pripojenom zariadeni, u vw sa resetuje blind spot monitor a vypina sa, u peugeotu ti nejde odomknut auto dialkovym. tak si vyber, co z tohto je chyba, s ktorou zijes do najblizsieho olejoveho servisu a potom im tam vygrcas dlhy zoznam chyb typu dojebany ostrekovac zadneho skla, a s cim sa musim tralalakt do servisu.
Odjazdil som na PSA autach mrte pracovne a svoje najdlhsie sukromne roadtripy po Europe od Gdanska po Gibraltar som spravil na Peugeotoch, chvalobohu ma to auto nikde nenechalo stat, ale zasa len moja mladicka jebnutost mi dovolila s autom, ktoremu komplet umreli predne svetla - ale ze komplet, nic, parkovacky, stretavacky, hmlovky nic... a s autom bez svetiel som o jednej rano siel z Prahy do BA tak, ze som pred mekdonaldom na vypadovke z prahy poprosil typka s BA znackou, ci mi nebude robit krovie, tak som siel nalepeny za nim az do Petrzalky, keby ma zastavili fizli zoberu mi aj elektricenku. Dnes by som sa za to prefackal. V kastliku som nosil zasobu ziaroviek ako pretekari na Dakare, sklapanie zrkadiel obcas tancovalo podla nahody, sklopi sa, nesklopi, v zime neodklopi, alebo sa sklopi zajazdy, Elektrika komplet v pici, teraz uz moc Peugeot majitelov nepoznam, jedna znama ma 208, jeden kolega 508 predoslu, a riesia dokola to co sa riesi uz dekady - auto nejde zamknut, odomknut, otvorit, okna vytiahnut...
Suzuki je kapitola sama o sebe, ta znacka si u nas vybudovala meno absolutne nepravom, pretoze ludia si mysleli, ze ked suzuki robi rebrinaky Samurajove a Jimny a stare vitary neznicitelne, tak aj tie hrdzavejuce krabice, co vyrabaju v madarsku budu popici. Motor sa kupi v licencii od Fiatu, ktory je paradoxne najvacsi plus toho auta (benzinova 1.6 atmosfericka), a cele Slovensko si kupi Sx4 a Vitary, akurat ze drviva vacsina majitelov vymenila stare zigulaky za nove suzuki a preto im vsetko v tom aute pride vesmirna technologia. Aj volant, ktory sa nevracia do stredu, antikorozna ochrana cca do 40cm od spodnej hrany karoserie, lak v kvalite dederonskych lakovni, elektrika veskera zadna, infotainment je lacny cinsky tablet, cele sa to da vybrat ako tablet z auta, ziadna riadiaca jednotka, ziaden headunit, nic. cuvacia kamera v cene, ale ak chces aby sa zapla pri zaradeni spiatocky musis si to dokablovat. prevodovky getrag, ktore menej zdatnym soferom odisli aj pri 10000km, najlacnejsie co sa dalo kupit, kazdych 30 ci 45000 sa musi v nej menit olej, aj v diffe, servisne naklady na najlacnejsie suzuki su na 100 000km o 30% vyssie ako na folcvagen golf za 30k pri rovnakom intervale vymeny naplni.
boha som sa zas opustil, ale vzdy ked vidim v rebricku skakat shitzuki tak si musim dat tabletku.