... všetko o BMW ...

Moderátor: jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Mimss
Autor témy
Príspevky: 11
Registrovaný: 1.10.2019
Auto: BMW e87
Kraj: Prešovský

Zatekanie BMW

Utorok, 1. Októbra 2019, 21:30

DOBRY VEČER idem si k vam po radu.. Mam bmw e87 rocnik 2007 v jeden vecer som pocula vonku hukot zistila som ze je to z mojho bmw odstekovace vystriekali vsetku vodu na svetla a motorcek na odstrekovace isiel v kuse na prazno nedal sa vypnut taktiez vswtky kontrolky na palubovke svietili ako vianocny stromcek.. Manzel pozrel poistkovu skrinku a riadiacu jednotku konfortu a zistil ze pod nohami spolujazdca je vsetko vytopene poistky zaoxidovane taktiez jednotka konfortu... Prosim vas nemal stym niekto problem? Kade sa tam ta voda dostala.. Odtokove kanaliky skontrolovane vsetko v poriadku :( dakujem za radu
 
Onestep
Príspevky: 75
Registrovaný: 23.3.2019
Kraj: Prešovský

Re: Zatekanie BMW  Topic is solved

Streda, 2. Októbra 2019, 18:34

Ahoj,
Moc ti neporadím , ale keď som bol u mechanika ( robí skoro výlučne BMW , na dvore asi 10 každý deň ) jeden chlapec tam mal problém na e87 s týmto , akurát poistky to neschytali až tak.. tieklo mu to cez ten plast na prednom okne niekde, chlapci vraveli,že aj slnečná strecha zvykne robiť problémy. Len tam prišiel a vraj je to celkom bežné , že voda na strane spolujazdca.

Určite skús rozobrať A stĺpik a pozrieť na ten plast pred oknom , tesnenia okná, dverí
 
Mimss
Autor témy
Príspevky: 11
Registrovaný: 1.10.2019
Auto: BMW e87
Kraj: Prešovský

Re: Zatekanie BMW

Streda, 2. Októbra 2019, 20:16

Dakujem za info este vonku prši ako sialene tak asi sadnem do auta a budem to sledovat 😂😂😂
 
Onestep
Príspevky: 75
Registrovaný: 23.3.2019
Kraj: Prešovský

Re: Zatekanie BMW

Štvrtok, 3. Októbra 2019, 01:55