1.)
N52B25 je hnoj prvej triedy, ťah žiadny - posrané TDI f čipe ťa fúkne.
2.) Nahovno mazanie - krátke trasy spôsobujú taký zvuk že to nechceš radšej ani počuť a riešenie? Hybaj na diaľnicu a daj mu bomby možno zaberie, prípadne výmena hlavy z
N52K N52B25 s čiernym deklom (kupé / kabrio) ale aj tak to nie je auto do mesta na krátke trasy aj na Kacku to štrngá, je toho plný youtube.
3.) Spotreba oleja, už po 100k liter na 500 km, kkt šak toľko trabant pýtal! Pri
N52K N52B25 o trošku lepšie ale žiadna výhra, mal som cca 3 - 4dl na 800km.
Pozor, pri N52B30 spotreba oleja ani kvapka.
4.) Rakovina blokov motora a to doslova - výrobná vada, prasknutý blok motora nie je nič výnimočné, väčšinou na druhom valci z predu vedľa mrazovej poistky. Nižšie link...
https://www.google.com/search?q=n52b25+ ... HFkEajkpwM:
PS: keby som to nezažil na vlastnej koži, tak neverím,
N52B30 max do 100k km okey, ale
N52B25 už ani zadarmo, smejem sa na tých zúfalých inzerátoch, chlapci doma plaču do vankúša kedy to konečne predaju... Kup naftu PRED FL 320d, 325d, 330d, zober flexu, daj von DPF a si vybavený... Odporúčam pozrieť mywikimotor = ušetríš prachy...