Piatok, 10. Apríla 2020, 13:09
Takže pozdravujem , zohnal som do prevodovky nové lamely aj s plechmi / 200Eur aj s dopravou z Lotišska/ nikto iný to nevedel zohnať . Poliaci sice niečo sľúbili , no nakoniec za tú sadu chceli 580 Eur , čo bola aj cena repasu v Čadci - system výmeny. Riskol som to Lotišsko - sice platba predom , ale napočudovanie dorazilo to za tri dni v pohode.
Rozvodovku som rozobral - nič zložité , dá sa povedať , že ide o spojkový systém ako na motorkách , normálny spojkoví koš v ktorom je šesť lamiel na striedavo s plechmi. Ložiská boli všetky v pohode , takže som to poskladal , utesnil , nalial origo olej / ide tam 0,44 litra / . Namontoval a chvalabohu to fachčí .
Pri meraní lamiel , nové boli 0,01 mm v pluse, a pri 6 ks to spraví minimálný rozdiel /staré som odložil , možno sa ešte zíjdu , nakoľko neboli zlepené ani spečené/ .
Príčina prehrievania = málo oleja v rozvodovke , pri vypustení v nej bolo 0,23 L , čo je polovica ako tam má byť .
Napočudovanie nič mi elektronika nehlásila , takže raz za čas je potrebné to prekontrolovať aj keď je tam blbý prístup. Soudruzi z BMW to nejak nedomysleli , keď pri poklese hladiny oleja elektronika neupozorňuje .
Prehrievanie sa prejavovalo ako by som mal zapnuté vyhrievanie sedačky !!!!!!!
Tak to možno niekomu pomôže , ak by mal podobný problém .
DRŽTE SA