... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
tvaroh napísal:inak ty si mal asi daku z prvych f10 nie? ja mam klasicke riadenie (nie aktivne), len aktivny podvozok (tlmice+stabilizatory) a komfort za mna kurva asi najlepsi co som zazil auto ide rovno, feel volantu neni to m3 ale je to nadpriemer u aut ked sa stotoznim ze je to velka limuzina co je, tak nemam riadeniu a podvozku co vytknut, jedine ze tlmice su v sport stale dost makke
tvaroh napísal:ale len pre check ziadne dissy ale na odhalenie podstaty problemu mal si rok 2010-2011?? mal si active steering, variable lenkung alebo podobnu picovinu?
na tej zadnej naprave ti niekto niekedy kontroloval ten aktivny stabilizator? viem ze u X5 zvykol trieskat
tomikadze napísal:Borci tak aurat toto riesim s riadenim. Mam F11 s klasickym riadenim... Preposilovane jak zora czoborova... a tiez sa volant tak nevracia ako v E61 ktore malo servotronic.
Je to moja jedina vyhrada k tomuto autu, inak je perfektne.
Otazka: je mozne cez diag nastavit mensi ucinok posilovaca??? X krat sa zbadam ze idem do jarku lebo je to preposilovane a okolo nulovej polohy skratka to auta nedrzi stopu lebo reaguje aj na milimeter pohybu.
tomikadze napísal:no ok...inak.... je to teda vlastnost toho riadenia??? ze sa nevracia volant? alebo treba spravit geo? da sa znizit ten ucinok posilnovaca?
starynovy napísal:Dik kamo...Ako na to? No asi tak ako u Audi ked nechces aby to bolo vysoko a naklanalo sa, zakruzkujes si sportovy podvozok. Ked ho nemas tak si ho kup a nechaj namontovat. Ked ho mas a hojda sa je to bud vylagrovane co u 10 rocneho auta bude dost mozne alebo snivas o skalne tvrdom full size touringu a to bola chyba pri kupe, mal si brat 3er na sporte.
Odladene na 320 000 je dost.. ale coho? Ked uz, tak KS je uplne standartna "slovenska" skratka pre konsku silu pouzivana kedysi este za prvej republiky.