Zdravim vas,
otec pred dvomi rokmi kupil 320d automat M47 2006,uz pri kupe bolo pocut alternator tipicke kvilenie alternatora ktory je suci na repas,otec takto behal dalej neriesil to zacalo mu vyhadzovat slabu bateriu na pristrojovke,onedlho sa nedal aktivovat bluetooth v i-drive behal zase isty cas s tym ze mu bluetooth nesiel zacalo sekat radio az nakoniec uplne KO black screen radio M-ask business z mulfom,zohnali sme navigaciu cic business aj mulf nahodili sme to ide navigacia aj radio bluetooth ani hlasove ovladanie nejde lebo to nieje dokodovane kedze navi je z FL a nemam potrebne dateny v NCSexpert lebo mi tam nechce najst cic radio,myslim si ze su tam len ridiace jednotky z pred FL v tom baliku co mam ale spat k tej baterke vymenila sa aj bateria ktoru sme zaregistrovali podla postupov jedina vec ktoru mi nechce zmenit je z 80ah na 90ah lebo teraz tam je 90ah,ono ked sa meria prud pri nastartovanom aute sa to tvari ze dobija normalne ale asi tomu tak nieje,normalne som siel cez ncsexpert prepisal som z80ah na 90ah napisalo pekne coding aktiv coding ended a ked som si to skontroloval cez inpu tak stale tam je 80ah, presiel mesiac a baterka pri stati v teplom garazi 22Stupnov sa za noc vybije a teraz este aj prevodovka vymena oleja ho tlaci nabehli mu chyby EGS 5014 a 51AD moze byt ze olej ma tych pilin celkom dost a to nejak tam skratuje uz v prevodovke? Chalani skuste sa vyjadrit kto vie kto sa rozumie ku kazdemu problemu ktory som opisal otec si stale mysli ze je to skodovka vymenu oleja chce riesit v kii
