Streda, 10. Júla 2019, 06:59
Čau hádam ti pomôžu aj moje odpovede..
1. Ako sa chová prevodovka pri dojazde na semafór? Vyraďuje po pustení plynu na voľnobežné otáčky alebo postupne podraďuje?
Hodí otáčky na voľnobeh, brzdí viac motorom, ale otáčky idú dole pomalšie, to by si počul keby podraďuje. Trhanie nemôže byť.
2. Aké otáčky točí auto pri dialničnej rýchlosti 130 km/h, prípadne 140 km/h?
Cca 2300 - 2500.
3. Dá sa automat pred kúpou nejak účinne zdiagnostikovať? Povedzme, že radí plynulo, netrhá, viditeľne neprešmykuje, no mooožno nie je vnútri niečo v poriadku, prípadne menič už nie je to čo býval a tak auto neťahá ako má, čo však človek čo s daným typom nemá skúsenosti nemusí poznať.
Hlavne je fajn zobrať niekoho kto má skúsenosti, počuje, cíti. Ak si ešte nemal bmw odporúčam ber niekoho so sebov. Auto musí pekne potichu radiť, žiadne trhanie, skákanie, preskakovanie, tvrdé pedále (ťažko sa stláča alebo po stlačení pomalšie reaguje). Ak je niečo špatne vnútri tak ti to ukáže diag.
4. Hovorieva sa, že jedným z hlavný problémov je poddimenzovaný hydromenič. V prípade jeho výmeny za kevlarom spevnenú verziu - otvára sa možnosť SW zvýšenia výkonu bez rizika "rýchleho pádu"?
Toto je otázne, ako odpovedali chalani vyššie.