Pondelok, 10. Júna 2019, 12:35
Pre M54 platí vždy setsakramentsky jemný chod. Žiadne vibrácie, neskutočne tichý, kabínou nepohne ani pri štartu. O level inde než čokoľvek iného /zažitého v servisoch/. Stačí naštartovať a počúvať voľnobeh, keď ok tak na 99 percent motoricky je v poriadku. Čokoľvek iného značí problém a nekupovať, lebo niekedy trvá celé roky než sa to vyrieši. Keď sa ti motor bude zdať ok ale nebudeš istý tak zober ho na emisnú kontrolu, lebo tam chyba sa ukáže hneď, jednoducho neprejde testom - velmi citlivý na falošný vzduch, atd. Inak veľmi veľa vydržia, aj s problémami stále ide ide a ide, akurát viac sa vytáča, hrubý beh a o niečo slabší výkon. Senzory, hadice (aj pre chladenie), cievky, kvapka zo serva, 1000ročné benzinové čerpadla, zlý motor voľnobehu - najviac. Občas DISA, tesnenie víka hlavy či sania, lambdy, zlý MAF, alebo Vanos krúžky /ale tie sa menia často zbytočne/. Minimálny problém s kabelážom či škrtiacou klapkou, štartérom. Dobrý kus aj keby po oprave ujde bez problémov aj 150tis km bez ďalšej zásahy. Na papieri benzín N98
E46 325i
E46 323i