... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
chup44 napísal:Teba to niejako moc berieTak štýlová Scala to "natrela" exteriérovo aj interiérovo tuctovej 850i
https://www.auto.cz/skoda-scala-1-0-tsi-85-kw-rapid-to-uz-neni-je-to-ale-golf-128985
(reakcia na toto https://www.auto.cz/bmw-m850i-xdrive-the-osmicce-neco-chybi-128735)
chup44 napísal:ta maximalka ma zaujala, bol som v tom, ze Lex ju ma vyssiu. Co som davnejsie pozeral tak Toyota hybridy mali tusim max 180kmh, cakal som ze Lexus bude mat o nieco vyssie. Skoda...Ta 450h bude dobrá voľba, oni to už majú vychytané po toľkých rokoch. Pohodlne, tiché a relatívne úsporne auto to určite bude. Ako som písal vyššie, jedine, čo by ma asi odradzovalo je ten infotainment a možno občas vysávačový efekt CVT, ale tu to vraj vôbec nie je také, ako v lacnejších hybridoch. A ešte som tusim nikde čítal o obmedzenej maximalke na 200km/h, čo mi nepríde ako katastrofa, ale niekomu to môže prekážať
e-CVT je naproti tomu len nejaka planetova prevodovka podobna diferencialu, s dvoma motorgeneratormi a jednym spalovacim motorom. e-CVT nema ziadne variabilne prevody ako variator, zmena vysledneho prevodu sa docieli zmenou zmysla otacania a otacok dvoch zmienenych elektromotorgeneratorov. Prius pouziva e-CVT.
Motory s e-CVT nemaju starter ani alternator a ani spojku a vsetky tieto funkcie zastanu uz spominane dielce