Piatok, 10. Mája 2019, 13:33
servis jebat, to je 1000 ecka. akurat mi hovoril typek na tych bmw pjur ikspiirijens zazitky, ako mu zasvietilo, ze treba vymenit janeviem co, proste bol objednany v servise na nejaku malu kokotinku, a hovori, ze sak uz je tam 57000, tak urobte mi aj garancku/olejovy servis. a poslali ho do riti, ze maju pokyn, ze kym tam nesvieti vyzva a nie je to pod 1900km alebo kolko km do servisu tak ako ukazuje auto, tak mu to nezoberu. toto pred rokom este problem nebol.
no ale musim povedat, ze som rozkokoseny z tej g20. vadili mi len generatory falesnych pazvukov a naozaj som si nevedel zvyknut na cockotsky pit, daju sa v tom vobec menit aspon farebne schemy? ale ze vobec mi to nesadlo, ani trochu, vo VW Polo je to urobene lepsie, prve audi, ktore mali este hybrid medzi budikmi a displejom aj neskorsie co mali full displej to mali naozaj omnoho lepsie, prehladnejsie. kym som zaregistroval kde momentalne je "rucicka" otackomera to mi vzdy trvalo dobre 3 sekundy, ziaden kontrast tam nie je, bledsia cervena na tmvsej cervenej, cele zle. aj v sedme, aj osme, rovnako zle.
ale inak ta trojka ma nadchla velmi, ale ked mi aj samotny predajca povedal, ze ak si do toho nalozim kyblik vybavy, tak asi si mozem rovno kupit tu pajtu. ze nie je ziadna podpora predaja na 3er, a ze zrejme tak skoro ani nebude.
nastastie som vychytal tuto a nie tu 320xd, v sport rezime to drzalo otacky a podradovalo a bublalo do vyfuku (a reproduktora).
ale to ze nieco v aute vrzgalo, ale fest, celu jazdu, bud dvere nejake alebo neviem, mechanicky zvuk guma o plech alebo guma/guma neviem, ale nieco proste vrzgalo. auto malo 3000km.
ale auto je to ceckate.