... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
ice.blade napísal:po dialnici tzn rovnej ceste je to pohoda... akonahle sa dostanes na okresnu cestu traktorovej triedy tak pri tvrdsom a zle odladenom podvozku je to boj s autom... ak je podvozok odladeny v dobrej kondicii je to o 50% lepsie ale stale staci ist viac nez 140km/h a volant si zije vlatny zivot... podla mna je to choroba konstrukcie E46, mozno je to zle konstruovanym riadenim ktore prenasa vozovku do volantu + slaba stabilizacia...
janest napísal:Nie je E 46-ka ako E46-ka. Rozdielne sa správa touring, alebo kabrio od sedanu či kupé. Vychádzajúc z toho je asi najväčším profitom tuningovať najtuhšiu karosériu kupátka a vyprdnúť sa na kabrio či touring. Je mnoho stránok kde sa pojednáva o slabinách podvozku napríklad : tu vrátane riešenia a návodu ako na to. Vcelku je to len otázka peňazí a ...času. Nedá mi však poznamenať, že pred zahájením takýchto úprav je vhodné nivelačne premerať karosériu či nie je pokrútená, lebo nie každý dnes už vlastní svoju pôvodnú E 46-ku ktorú si kúpil ako novú. Ono aj zub času a korózia vie narušiť torznú tuhosť a potom všetky tuningové doplnky sú zbytočné. Ale kde je chuť a vôľa tam je aj cesta, .... no drahá a dlhá. Potom sa vašou domácou stránkou v počítači stane asi napríklad táto :)
Bežná, obyčajná, továrenská, neupravená E46 má svoj limit kdesi okolo 150 - 160 km/h potom sa už trápi a s ohľadom na svoj vek neviem či aj nemá trošku strach :)