Onehda zamladi na halogenovej 320d kde nemci na drzovku prasli xenony som sa po velmi zbeznom preskumani rozdielu kabelazi a miest odkial kam treba tahat kable na to rychlo vysral.. a to som sice tiez elektrikar ale nieze si myslim, ze sa to da spravit, ja to spravit viem a v tom je ten rozdiel. Neviem na kolko by som nacenil taky job ale pri nejakej zakladnej servisnej sadzbe autolelektrikara ktory je dobry, nie kuchar-casnik-izolacka by ta smiech presiel asi po dni.

Preto zober tuto radu od ludi co si dokazu predstavit co je za tym a hovoria nie. Koniec koncov neviem ako by si chcel na slovensku zapisat ten xenon, mozno sa to da ale pre mna dalsia stopka sa toho chytat. Ak nemas jasne vyriesene legislativne stranky veci mozes tam vlozit xenonove svetla, nastavit to a kaslat na to. Ked vlozis slona do kufra potocis koliesko vysky a budes sa spoliehat, ze ta nezastavi nejaky tuho vzdelany cajt.
Koniec koncov2: Cela E90 platforma su nepredajne mrdky s cenami padajucimi jednotky % denne. Pokial to nieje 335d, 335i manual alebo M3 asi by som nemenil ani olej pomaly, nie takyto retrofit ktory vo vysledku pride var na liter.