Štvrtok, 25. Apríla 2019, 18:42
kolko ti naratali za tu konfiguraciu po zlave, 37-38? za to su plne rite skladovych f30/f31, ktore budu v kazdom smer elepsie auta hoc aj ked si to kupis s rovnakym motorom. mal som x1 2 roki49, tiez som sa tu vyhutoval a tiez mi radili vsetci, ze je to kokotina. naklikal som si tam plno kokotin, kde ta najviac nasere to, ze vsetky tie prvky vybavy su oproti vyssim radam o triedu, dve, niekde tri horsie. EDC a celkovo komfort pruzenia sa neda porovnat s vyssimi radami, hoci bez EDC by som tu X1 nechcel pokial to chces na runflatoch, sedadla zakladne su uplne pizdy, a sportove su ako tak stravitelne ale nemas dofuk, nemas komfort, ten samotny aisin (uz nemam prehlad, do ktorych motorov davaju aisin a kde 7DSG) vsak radil rychlo a vyborne, v porovnani s dsg v golfe radil lepsie jednoznacne. urcite si zaklikaj cuvaciu kameru, pretoze z auta nahovno vyhlad pri cuvani v zrkadlach, a kedze auto nema blindspot nema ani cuvacie senzory, ktore davaju 360 pokrytie a maju dost uzky zaber, kameru jednoznacne brat.
a ja osobne ti odporucam viac sdrive ako xdrive, xdrive sa takisto neda porovnat v x1 s vyssimi radami, je to furt predovsetkym predohrab, a nebudes mat moter taky, kde ti bude torquesteering robit problemy... jedine kde som ja kedy na 20i citil ze by xdrive pomohol boli prudke zrychlenia z nuly.
el. kufer by som uz nebral, je to sice pohodlne, ale manualne otvarania kufra na x1 je 3x rychlejsie, kedze to velko kufra je ultra lahke a pomerne male, vyskusaj si u dealera, neviem ci to stalo 700 ci kolko ecka v 2016, ale ozelel by som to uz len z toho dovodu, ze v momente kedy mi to naozaj mohlo pomoct, ked nesiem velku skatulu z ikea k autu, tak to auto maisto schovanu druhu kameru - ked su ludia okolo, mozes kopat suchat nohou pod naraznik, neotvori ani pici, aby si vyzeral jak chuj. ked nie je nikto naokolo, tak sa len priblizis nohou k narazniku a kufer sa otvori tak rychlo ze ti tu skatulu este vyrazi z paprce. ale to nie je chyba u x1, este som na ziadnom aute kde som mal el. kufer s podkopavanim nezazil, aby to fungovalo viac ako 1x z 5 pokusov.
hlavna vyhoda je ked casto chodis cez nejake vratnice, kde kontroluju vratnici auto, nemusis vystupit z auta. ale ak by som mal tlacit cenu auta dole, tak radsej tu 18d dam na 20d ak to ma byt uz teda dizel.
kazdopadne sa ale skutocne zamysli nad tym, ci to ma byt x1. to auto je vo vsetkom viac Mini Countryman ako BMW, akoze mat auto za cennikovych 50+k v ktorom si nemozes vyskovo nastavit ani ukotvenie prednych pasov je len taky bonbonik toho aky je to predrazeny lowcost.
ale ja som si nedal poradit, ani nikto iny, komu sa x1 zapacila. tak smelo do toho, len sa potom neobzeraj po inych bmw, ani si do nich nesadni, ani sa v ich neodvez.