Piatok, 15. Marca 2019, 13:30
No dobre. Vzhľadom čo ste mi napísali by som ešte napísal toto. Raz počas jazdy mi zasvietila kontrolka motora a vypísalo na displeji "EMISSION LIMIT". Vyčistil som EGR, naštartoval a všetko zhaslo. Asi po 500 km mi to urobilo znovu (EGR bol samozrejme po tom vyčistení ako nový). Znovu som ho len pre istotu prebehol zvnútra handričkou a nejakým čistidlom a po naštartovaní to znovu všetko zhaslo. Urobil som nejakých 300 km a znovu mi rozsvietilo kontrolku motora a vypísalo "EMISSION LIMIT". Už som to ale neriešil a EGR som odstavil vytiahnutím a zaslepením podtlakovej hadičky a vložením pliešku pred ventil. Takže predpokladám že ako napísal Peťo - problém môže byť niekde inde ako v EGR. A teraz mám dve otázky:
1. Musím najskôr ten problém zistiť a vyriešiť opravou a až potom softvérovo vyradiť EGR, alebo to vôbec neriešiť a rovno softwérovo vyradiť EGR?
2. Ak budem musieť postupovať tak, že najskôr oprava a až potom softwérové vyradenie, tak čo všetko v aute by takýto problém s EGR mohlo spôsobiť? Teda najčastejšie príčiny....
Ďakujem.