Sobota, 16. Marca 2019, 06:17
Preco to nedas niekomu co tomu rozumie? V prvom rade mas nefunkcny valvetronic. Motor bezi dobre len v rezime skrtiacej klapky, to je prvych 30 sekund po nastartovani. Nefunguje ti valvetronic (vvt), je v nudzovom rezime. To sa da pozriet, treba tie chyby ohladne vvt rozklikat. Nefunguje ti ventilator lre chladenie e-boxu kde je rj motora a rj vvt. Ta rj vvt si aktivovala nudzovy rezim z dovodu vysokej teploty jednotky, ale na tych vvt jednotkach zvyknenaj odist interny snimac tejto teploty (vymena rj vvt). Treba spravit kalibraciu vvt motorov, pozriet a pripadne nastavit minimalny zdvih vvt (cez diag) a zistit preco ten sysytem nefunguje. Aj tie membrany treba pozriet. A nefunguje ti IBS, nekomunikuje alternator.... je tam toho dost..... inac na tu chybu sekundarneho vzduchu sa uplne mozes vysrat, ta s tym nesuvisi a ani nic nesposobuje. Je to len kvoli znizeniu emisii pri studenom starte. Kanaly vstrekovania sekundarneho vzduchu do vyfukovych ventilov sa casom zacpu a potom to toto pise, ale neries to. Zameraj sa na to co som pisal...