Piatok, 25. Januára 2019, 09:54
Ahojte,
mam prevodovku 6HP21 a nasledujuci problem:
po prudkom zrychleni vibracie od 2500ot-3500ot a od 4-teho prev.stupna. Dal som zrepasovat hydromenic. Nepomohlo. Po 3/4 roku som to rozobral znovu, vymenil vsetky klzne loziska a nove lamely. Nepomohlo. Tyzden po vymene criev v prevodovke mi pri ceste do DE zacali skakat otacky a vyplo mi Lockup spojku. Po nastartovani spojka sla a...ziadne vibracie! Vsetko fungovalo top. Po chvilke ju zase vyplo. Vypol som motor, zase OK. Takto som otocil DE-SK, potom uz lock up fungoval normalne, vsetko OK, vibracie nad 2500ot. zmizli. Rano pri ceste do prace uz zacalo lockup spojke drbat, skracu otacky,ako keby bola sekundu zopnuta, sekundu nie. Chyba 4F53:fault in disengagement of converter loockup clutch. Vymenil som vsetky regulatory za nove ZF, bez vysledku. Vo vani som bolo ale dost pilin na magnetoch a aj vo filtri. Mozno z novych casti, alebo z menica?
Co s tym moze byt? Nejaka necistota v mechatronike?
Je mozne vymenit na skusku mechatroniku z prevodovky 6HP26 z BMW E60 rv 2005? Ci to nebude spolupracovat s menicom a softverom, skusal to uz niekto?
Dakujem za pomoc