Štvrtok, 24. Januára 2019, 17:10
Ahojte,
forum som objavil este skor ako som kupil auto (E46 320i M52), ktore mam uz niekolko mesiacov- konkretne od konca septembra. Nedavno som ale objavil, ze na chladici hore mam nezapojeny konektor k takemu stvorcovemu niecomu s OEM 8391470, podla googlu sa mi podarilo zistit iba velmi priblizne, ze to ma nieco spolocne s klimou. Presnejsie- neviem najst kabel, ktory vedie k tomuto konektoru, pravdepodobne je odrezany, alebo nejak inak strateny. Moze mat tato chyba vplyv na chladenie motora?
Nikdy doteraz som nemal problem s chladenim motora, pred vymenou chladiacej kvapaliny jej tam ale bolo malo a tak som dolial, ale aj tak sa motor neprehrieval za ziadnych okolnosti, aj ked bolo teplo (20-25°C). Auto sa vsak aj teraz v zime po starte velmi rychlo zahreje na prevadzkovu teplotu- uz po par minutach jazdy, ale rucicka nikdy neprekroci polovicu ukazovatela teploty.
Klima po kupe fungovala pravdepodobne normalne (co si pamatam), teraz v zime samozrejme neviem zhodnotit, ako dobre auto chladi interier, ale vsimol som si 2 zaujimave veci-
1. ked nastavim 16.5°C, auto posiela skoro neohriaty vzduch do interieru. Nastavim 17 °C a vzduch je o vela teplejsi, realne urcite nejde o rozdiel 0,5°C. Ako keby auto nevedelo tu teplotu regulovat?
2. Pri zapnutej klime auto nedrzi volnobeh, nepravidelne si vzdy prida a potom znova pusti na 650 rpm. Dlho som riesil problem s volnobehom, menil sa separator, vymenil som aj vahu a nakoniec som len nahodou stlacil tlacidlo klimy a motor sa ukludnil. Tj pri zapnutej A/C motor nedrzi stabilny volnobeh. Moze to suvisiet s chybajucim kablom?
Ked zapnem klimu, ventilator vpredu sa neroztoci- je to absenciou tohto spojenia?
-
Prílohy
-
