... všetko o BMW ...
PetoK napísal:To je možnosť, akurát otázka, či tam nie je nejaký ďalší problém, keďže po vyčistení ukazuje dobré tlaky (ako nový DPF) a upchá sa raz-dva. Nebolo to čistené wapkou ani ničím podobným, len origo čistič.Dpf je na výmenu. .
mitocross napísal:Auto má rovných 200 tisíc, jazdím poslednú dobu prevažne mesto. Teplota DPF je ok podľa mechanika (tuším 550'C a viac)Z coho pozostavalo to cistenie BMW cisticom?
Kolko boli tie tlaky po cisteni?
300-400km bez spustenia regen. je celkom dobry priebeh, velmi zle to teda nespaluje, resp. volna kapacita filtra by mohla byt este ok.
Aka teplota je pred DPF pocas regeneracie? Moze byt uz fatalne unaveny kat a vtedy sa castice nepalia dost rychlo z dovodu nizkej teploty. To by tak ci tak znamenalo vymenu...
Kolko mas nabehanych km?
mitocross napísal:Je to normálny chemický roztok, vyberie sa DPF, ponorí sa na 24+ hodín do roztoku a jemne prepláchne, treba vysušiť. Prvý krát mi to vydržalo asi 35 tisíc km po takomto čistení, ale jazdil som dosť mesto, takže sa DPS zasa zaniesol a musím to teraz riešiť už asi invazívnejšie.Teplota ideal je okolo 620, ale dajme tomu ze 550+ moze byt. Cidla vsetky ok? Zhavice/jednotka ok? Termostaty? Potom ostava DPF.
Zaujima ma ten BMW cistic. O co sa jedna?
BorisL napísal:Pokial mas vporiadlu zhavenie, termostaty a jazdis dlhsie trase malo by to byt ok. Skus dat vycistit egr ,sanie . Alebo skus kupit nove dpf . Obetuj este par korun a ak aj to upchas tak potom to daj prec. Mne to upchalo lebo 99 percent jazdim mesto . Nemal som kde ani kedy regenerovat a aj ke dsom siel uz to bolo tak zle ze nechcelo ani po vynuteni pustit regeneraciu
BorisL napísal:Ja mam tiez chip od mata +dpf off leti jak veter auto konecne to ma nabeh vykonu aky som si predstavoval od 3.0d :) urciye budes spokojnyidem stvrtok na chip :d