... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, SmartBastard

mmracing.sk
 
undy
Autor témy
Príspevky: 2193
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: prečo do pi*e??

Utorok, 28. Októbra 2014, 07:22

Patrik145 napísal:
Dobre, natlakuj si 2 balony... jeden uplne na fest a druhy uplne makky... co sa s nimi stane. Schvalne potom napis ;)


Asi sa nechápeme. Čím viac zaťažíš to auto, tým viac dofúkne kompresor ten vak, aby sa udržala svetlá výška. Ak by som tam hypoteticky dal len vak a nafúkal ho len pokusne na taký tlak, aby som mal normálnu svetlú výšku, tak po zaťažení auta by bol v tom vaku samozrejme vyšší tlak, lebo by bol viac zaťažený a auto by kleslo. Keď zaťažíš auto s orig. vzduchovým podvozkom, tiež sa zvýši tlak vo vaku kvôli zaťaženiu, plus ale kompresor ešte dofúkne do vaku vzduch, aby sa vyrovnala svetlá výška auta, čiže v konečnom dôsledku v tom vaku bude VAČŠÍ tlak, ako v tom "mojom" bez dofukovania. [-o<

Tým samozrejme netvrdím, že dať tam len samotné vaky je niečo in. Je to len bastlenie, ale bolo by to určite lepšie / komfort/, ako teraz s pružinami
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12243
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: prečo do pi*e??

Utorok, 28. Októbra 2014, 21:13

Pri vyssom zatazeni kompresor dotlaci viac tlaku,aby dorovnal vysku...Takze vo vankusoch je viac vzduchu,tlaku kedze vzduch je stlacitelny....:-))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
manny
Príspevky: 47
Registrovaný: 3.7.2013
Auto: BMW X3F252.0 D 2013
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: prečo do pi*e??

Štvrtok, 23. Júla 2015, 14:53

Celkom by ma zaujímalo, ako si nakoniec dopadol...Ja som kvôli takýmto pazvukom prešiel od Hondy CRV 2004, cez Mitsu Outlander 2005, až po Toyotu RAV4 2009 a všetky vŕzgali jedna radosť, najhoršie na tom bol Outlander, špeciálne po daždi, to už vŕzgalo tak, že sa ma ľuďia pri parkovaní pýtali, či mi niečo neodpadlo z auta, keď to tak puká...Teraz mám E53 3.0D a v interiéri ticho ako v lese. Z viacerých strán počúvam, že zrovna E70 išla kvalitou spracovania dosť dolu, odrážalo sa to najmä na kazovejšej elektronike a problémom s plastami v interiéri a pod. Nová F15 je na tom údajne zase o dosť lepšie aj vďaka vyššej cene, celkom by ma zaujímalo či to tak je...
BMW X3 F25 2.0D 2013 iDrive
ex BMW X5 2006 E53 3.0D FL 2006
ex Toyota RAV 4 II. 2009 2.0 VVTi
ex Mitsubishi Outlander 2005 2.0
ex Honda CR-V 2002 2.0 ES
ex Toyota RAV4 2004 2.0 D4D
 
undy
Autor témy
Príspevky: 2193
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: prečo do pi*e??

Piatok, 24. Júla 2015, 07:09

Pred pár mesiacmi som mal trochu času, tak som zobral priesvitný silikón, rozobral som komplet plastovanie od predných sedadiel dozadu, čiže B stĺpiky, kufor, zadné dvere, do posledného šróbu, to bolo asi na 4 hodiny. Na každý spoj, na každé miesto, kde sa mohlo niečo potenciálne dotýkať, som dal vrstvu toho silikónu /daľšie 4 hodiny/. Na druhý deň po zatvrdnutí skladačka a nakoniec vysilikónované aj všetky škáry medzi plastmi navzájom, aj medzi plastom a karosériou. Smrad po octa ešte týždeň, odvtedy ale 95% zlepšenie, už mám len jeden zvuk /zatiaľ, klop klop :-) pri prejazde mostu priečna nerovnosť- vtedy sa auto zhupne a niečo praskne/ vrzne okolo spolujazdcovho sedadla, ale to je už čerešnička, ktorú si nechávam na niektorý víkend, keď bude menej ako 40 stupňov vonku. A minul som jeden a pol tuby silikónu a nie, nikde ho nie je vidno, len v kufri, teda kufrové dvere horné aj dolné, ale nijako to nebije do očí a to ticho za to stojí.
 
Užívateľov profilový obrázok
jurkyLE
Príspevky: 3091
Registrovaný: 17.7.2009
Auto: Volvo XC90 + BMW X5
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Levice

Re: prečo do pi*e??

Piatok, 24. Júla 2015, 07:31

fakt svetovy napad zasilikonovat vsetky plasty v interieri ](*,)
Ex Mercedes CL500
Daily Fabia RS
Mercedes SLK 320
 
undy
Autor témy
Príspevky: 2193
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: prečo do pi*e??

Piatok, 24. Júla 2015, 07:39

účel svätí prostriedky \:D/
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2314
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: prečo do pi*e??

Piatok, 24. Júla 2015, 13:22

Silno kreatívne riešenie :mrgreen:
Hádam to nebudeš musieť v budúcnosti rozoberať.
 
tukesko
Príspevky: 236
Registrovaný: 27.4.2014
Auto: x5
Kraj: Trenčiansky

Re: prečo do pi*e??

Sobota, 25. Júla 2015, 14:40

Napísal že to nechal najskôr zaschnúť! čítajte poriadne!
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2314
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: prečo do pi*e??

Sobota, 25. Júla 2015, 19:21

tukesko napísal:
Napísal že to nechal najskôr zaschnúť! čítajte poriadne!


" Na druhý deň po zatvrdnutí skladačka a nakoniec vysilikónované aj všetky škáry medzi plastmi navzájom, aj medzi plastom a karosériou." :-k
 
MUF_IV
Príspevky: 46
Registrovaný: 2.3.2012
Auto: E60 530D
Kraj: Zahraničie

Re: prečo do pi*e??

Piatok, 18. Januára 2019, 21:34

Hele...nic proti, tak jsem pintlich....ale..X5 mam v naftě 4.0D a nějaké vrzání mě na tom autě nesere....je to pracant...stejně se v tom nedá jet 1000km... na to mám 7er ve V8 a tam je ticho a vše pevné...prostě bych se na to vy..... je třeba se srovnat s tím, že to není limuzína...
 
heavymetal X5 F15
Príspevky: 12
Registrovaný: 26.10.2018
Auto: X5
Kraj: Trenčiansky

Re: prečo do pi*e??

Sobota, 19. Januára 2019, 09:37

Chudák ďalší čo to po tebe kúpi. Zatiaľ mne nič nevrzga.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných