... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, b0ris, barabas, alfi666
TT-SIMIK napísal:Ja si nemyslm, ze je to take jednoduche. Najma so situaciami pri dlhodobom jazdeni v meste (kedy je problem dosahovat idealnych 620 stupnov) sa to vyrovnava mnozstvom sposobov. Odpozoroval som live uz desiatky mozno stovky regeneracii vo vsetkych rezimoch. Napr. obcas skracuje interval a spusti pri polovicnom zaplneni. Alebo pri vypnuti motora pocas regeneracie (a kludne aj tesne pred koncom, ked je uz tlak nizky a zvycajne to staci) tak po 3 hodinach a vychladnuti motora pod 50st okamzite vstrekuje a spusta nutene pokracovanie regeneracie tzv. "do nuly" . Normalne si rychlo nazenie teploty a vypaluje. A este velmi vela roznych scenarov najma v neidealnych podmienkach. Urcite sleduje km od poslednej regen,zaroven priemerne km medzi posl. viacerymi regeneraciami, ich pocetnost, aktualny stav/jazdny rezim celeho systemu a aj podla toho sa rozhoduje,... atd.atd. Pripomina to trochu vzdialene system ucenia sa prevodovky. A o. i. som sa o tomto istom docital aj na zahranicnych forach, ale to samozrejme nebudem prezentovat ako fakt.Mas tuto informaciu podlozenu? Lebo frekvencia regeneracie je totozna,riadi sa spetnym tlakom najcastejsie....co som odpozoroval...
SSimon napísal:To boli amateri, filtru nic nie je...Narážam na koment u e90 filtri. Pred necelým mesiacom som šiel na Stk a hneď po pripojení na EK ma poslali zo záporným protokolom, pretože som mal zapísanú trvalú chybu 452A . Zistil som že táto chyba je len informácia o tom že o 60 tisíc km sa mi blíži výmena dpf filtra . Pretože ma auto necelých 190 tisíc tak to ostalo zapísané v systéme , a ja nič netušiaci - keďže mi PC a idrive nič nehlásil som šiel bez nejakého problému na Stk a myslel som že prejdem bez problémov . Auto jazdi len diaľničné kilometre , nedymí a olej nezere .
Ale regenerácie fungujú aj tak . Cez Delphi diagnostiku sa dá tiež vyresetovat dpf za nové . Dali sme nútenú regeneráciu po resete a znova sa jazdila diaľnica a počas jazdy sa merali hodnoty . Teplotu spĺňala na 680 stupňov a dĺžka regenerácie bola najdlhšia 10 min pri vyššej rýchlosti. Podľa mna je hlúposť meniť dobrý dpf
Neviem ako F rada to ma v systéme .