Streda, 5. Decembra 2018, 15:26
Keď pokec, tak dám toto mimo BMW...takže, po poriadku, v 2009 som si kúpil nové breitling navitimer. 2014 prvý servis, všetko v poriadku. V lete 2018 začali ale hodinky nepravidelne nadbiehať, niekedy 1s, inokedy 30s/ deň. Tak som ich zobral do predajne WDL v Auparku Bratislava- oficiálny predajca a servisné miesto Breitling. Tam mi mladý pán poradil, aby som ich dal niekomu odmagnetizovať, že to bude istotne príčina. Na dotaz, že aj tak je už čas na pravidelný servis mi odpovedal, že kým idú, netreba?!
Samozrejme, že demagnetizácia u hodinára nepomohla, tak som sa 8.10. vrátil do predajne, že požadujem servis. Iný predavač ich bez námietok prevzal s tým, že ich posielajú do Viedne a mám čakať na cenovú ponuku. Veľmi rýchlo /12.10/ mi mailom ponuka prišla, tú som obratom schválil. Na ponuke stálo, že servis+ oprava bude trvať do 30 pracovných dní- čiže do 23.11. mi to vychádzalo. 24.11. som volal, že by som si išiel po hodinky, ochotná pani ma schladila, že čo chcem, že to trvá 30 pracovných dní. Odpovedám jej, že áno, to bolo včera /23.11/, ona že mi to teda preverí a zavolá späť. Nakoľko mi nevolala, tak som 30.11. volal opätovne, že čo sa deje. Myslím, že som volal s tou istou predavačkou a trval som na tom, že nech to preverí, že počkám na linke. Aj to preverila- údajne cenová ponuka bola mnou schválená až 20.10. a že ešte neprešlo 30 pracovných dní. Odpovedal som jej, že mám mail z 12.10., keď som im schválil tú cenu aj servis. Že ona nevie, že ona tam má dátum 20.10. a hotovo. Tak jej vravím, že aj od toho údajného 20.10. je to dnes presne 30 pracovných dní, takže hodinky by už konečne mali byť hotové. Odrazu sa vedela pozrieť do nejakého iného systému, ktorý ukazuje, že 5.12. budú hodinky na prevzatie v predajni. Bez akéhokoľvek vysvetlenia, že prečo meškajú so servisom. Tak som tam teda dnes /5.12./ volal, tá istá pani mi odpovedá- áno, hodinky sú tu, RADO. Až mi prebehol mráz po chrbte...nie vravím, Breitling. Jáj, tak to asi chlapci poplietli a vyzdvihli iné...tak teda budúcu stredu /13.12./
Ľudia preboha, je toto komédia, skrytá kamera alebo čo??? Hodinky kupované u nich za cca 7600EUR, servis po 9 rokoch /už druhý/ za 666,02 EUR, pretože hodinky išli veľmi nepresne a oni si to ešte nechajú zaplatiť..dobre, stáva sa...ale aby to trvalo vyše 2 mesiacov a ešte ani nie je isté, či tú budúcu stredu niečo bude? Tak ponaučenie- nabudúce si ich radšej odnesiem osobne do tej Viedne, alebo ich nabudúce dám opravovať hocijakému hodinárovi, len nie do oficiálneho servisného strediska. Bravóó Breitling, 48 ročné Rolexky mi idú bez problémov +- 10sekúnd/ deň