... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, SmartBastard

reklamne predmety bmwklub.sk
 
srsenvilko
Autor témy
Príspevky: 124
Registrovaný: 19.7.2009
Auto: bmw e46
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Utorok, 16. Októbra 2018, 19:23

tak auto netaha vrch tam to najviac citit, proste das mu plny do kopca a nic, mierny kopec ako tak ide, velky kopec podlaha, nic.....
rovina, ked mu das plny ide ako tak, ale vobec nieco extremne.....ale do tych 2700 otacok taha, aj do kopca, ale ked tomu pridas,, auto podradi a nic, huci ale nejde...
ale som skusal na rovine, pekne pomaly s rychlostou pridavat plyn, a vtedy auto toci v pohodeaj 5k ale pomaly, ako nahle mu das dole plyn, hned konci, uz nejde...

tie klapky neviem, tak vymenili motorcek, zase peniaze, a vravia ze tamten sa zadrhaval, ja viem ci sa zadrhava...neviem....ako to zistim, lebo aretovat co si ty vravel na otvorenych sa ma pytali ako to maju zrobit...

este co viem od chlapika co som pisal, je to dobry chlap, rozumie co robi...je z ke.....tak co sme teda zistili

egr funguje, klapka na chladici chodi, turbo alebo turba ked maju poziadavku 3bary tak turba tlacia tri bary, tlakove senzory maju byt oki, regeneracia sa spusti aj je povolena v riadiacej, vaha funguje, po odpojeni, nejde ani male turbo,

servis,
tlakoval banky cez hadicky funguju, teda mozme vylucit podtlakove hadicky, diagnostika je bez chyb, menice tlaku vymenene za nove ale bez zmeny chovania, turbo velke po nastartovani hned toci, nezadrhava sa nehuci.....

tak to ma poser z toho co tomu je....co este simik pozriet?? co ta napada, alebo daco este zmerat, mas skusenosti...:DDD dik
 
srsenvilko
Autor témy
Príspevky: 124
Registrovaný: 19.7.2009
Auto: bmw e46
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Utorok, 16. Októbra 2018, 21:19

este ma napada, to male turbo je ovladane elektronicky ma aj variabilitu...je nejako ovladane podtlakovo??

velke vraj nema variabilitu, tlaci ked ho zapne podtlakom, resp. je ovladane len podtlakom...

je vobec v systeme podtlak?? keby male bolo ovladane len elektro, a velke len podtlakom, nemoze byt cely podtlakovy system nefunkcny?? teda , ako oni to skusaju cez hadicky a drzi podtlak, ale ci ten podtlak je aj realny?? to by trebalo dat kameru pod velke turbo , a ci aj za jazdy funguju tie banky.....

uz asi moc vymyslam...hmm

idem kuk etk
 
srsenvilko
Autor témy
Príspevky: 124
Registrovaný: 19.7.2009
Auto: bmw e46
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Štvrtok, 18. Októbra 2018, 20:30

simik, nic?
 
srsenvilko
Autor témy
Príspevky: 124
Registrovaný: 19.7.2009
Auto: bmw e46
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Sobota, 17. Novembra 2018, 08:31

takze sa ozyvam opet....auto stale nejde ako ma, pri poslednej testovacej jazde do kopca strelila tlakova hadica co mera tlak pred dpfkom, je to tlakova hadica co ma vydrzat aj 8barov...a ju normalne vytrhlo pri prechode zo zeleznej na gumovu cast, a a asi z nou tak trhlo ze mi odtrhlo aj plastovu cast od snimaca tlaku cize aj snimac je ko aj hadica ko.....
to by ma zaujimalo aky tlak tam bol ked turbo by malo tlacit 2,9 barov podla poziadavky a roztrhne hadicu co ma vydrzat 8 barov vraj......cize konecne to pochopili ze to dpf je asi ko tak ho maju v pondelok vybrat von....zaujimave je ze auto nema ziadne chybove kody podla ista.....tak dam vediet co dalej bude....
 
srsenvilko
Autor témy
Príspevky: 124
Registrovaný: 19.7.2009
Auto: bmw e46
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Sobota, 17. Novembra 2018, 08:45

a este chcem napisat , ze sme vynutili regeneraciu pred tym ako to drblo cele, a hodnoty na filtry neklesli ale este trochu stupli, teplota pri regeneracii 620 stupnov asi 20 minut jazdy ustalenou rychlostou, pekne ju ukoncilo a hodnoty este vyssie.....to je tiez divne, potom sa stalo to , co som napisal vyssie
 
srsenvilko
Autor témy
Príspevky: 124
Registrovaný: 19.7.2009
Auto: bmw e46
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Sobota, 17. Novembra 2018, 09:45

a predtym ako to cele drblo, tak mi tam naliali nejaky bublifuk na vycistenie dpfka , cize problem bude asi tam a potom spustili tu regeneraciu, a potom drbla ta hadica....asi tak
 
srsenvilko
Autor témy
Príspevky: 124
Registrovaný: 19.7.2009
Auto: bmw e46
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Piatok, 23. Novembra 2018, 01:37

mame pokrok daky....zatial som skepticky, ale asi to je dpf...co simik??

preco to drbnute bmw nenapise , ze dpf je ko??? divne......
 
srsenvilko
Autor témy
Príspevky: 124
Registrovaný: 19.7.2009
Auto: bmw e46
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Utorok, 27. Novembra 2018, 21:39

cize, simik velmi nechce sa do toho otat, vraj sa uz motali predtym...co mi je divne, lebo v kazdom aute sa motaju ak neni v zarucnej dobe,,,,...takze vychod nema servis dobry, citron mi dal auto ze ide a nejde.....treba ludia daco nove...novu vladu a novy servis....

dakujem
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12237
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: bmw x6 4.0d 2011

Utorok, 27. Novembra 2018, 22:31

Simik ma toho do vianoc dost....nehovormi ze nevedia na vychode opravit jedno bmw co netaha tak ako ma....Spis sem zoznam co vsetko sa uz robilo a menilo a preco....

Zacalo to malym turbom a skoncilo pri dpf a auto stale nejde...hmmmm
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
srsenvilko
Autor témy
Príspevky: 124
Registrovaný: 19.7.2009
Auto: bmw e46
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Sobota, 15. Decembra 2018, 00:47

tak simik....dnes cele turba sa vybrali, auto stalo 3 tyzdne, a klapkam, ani westgate nic nieje, dakde pri zvodoch pustalo von, ale to asi neni problem, tak v pndelok ma to byt s 5 poskladane, problem turba nemaju ....ako som vravel asi , je to dpf zapchate....ale nevravim hop...v pondelok poviem..

dpf som dal vycistit, ale vraj som vyhodil peniaze, tak nech to poskladaju a ked pojde, som zvedavy co povedia....
 
srsenvilko
Autor témy
Príspevky: 124
Registrovaný: 19.7.2009
Auto: bmw e46
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Sobota, 22. Decembra 2018, 16:24

tak dpf vycistene, turba vybrate a poskladane , klapky funguju a auto netaha.....teda nie tak jak ma ....je to v prdeli
 
srsenvilko
Autor témy
Príspevky: 124
Registrovaný: 19.7.2009
Auto: bmw e46
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Sobota, 22. Decembra 2018, 16:33

co bolo menene si sa pytal, tak dpf kupene druhe a vycistene, skrtiaca klapka nova, motorcek vyrivych klapiek novy, egr ventil novy, vaha vzduchu dana z druheho funkcneho auta ale bez zmeny , vsetky o ringy tesniace vymenene, intercooler vycisteny, tuba od zvodov vymenene vsetky kovove tesnenia ...a stale nic...auto uz nema take ze nad 3000otacok uplne skape, uz taha ale strasne pomaly ....tak neviem co dalej skusat, aj sanie je vycistene....no a samozrejme nove turbo male aj s ovladanim, od KKK co tam je...

uz ostava len vstreky ale podla dia su oki alebo hlava ci neni zakarbonovana a ma malo vzduchu...neviem fakt

este podotykam ze auto nema ziadny chybovy kod....na INPA ci ISTA ci co to je...hehe
 
srsenvilko
Autor témy
Príspevky: 124
Registrovaný: 19.7.2009
Auto: bmw e46
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Nedeľa, 23. Decembra 2018, 00:04

teraz som cital na australskom fore, ze to moze byt selenoid na egr, ze na dajakych 3,5sd blokoval vyrive klapky....je toto mozne....?? ved tie su az pri hlave motora....a nejaka holka tam pisala ze to urobila podla neho a odpojila vakuum od toho selenoida a zaslepila ho skrutkou a ze jej auto zase robi radost ako predtym.....

a dalsi mal taky problem ako ja, ze vymenil male turbo, vsetky menice tlaku na turba a potom nejaky selenoid co ide zo zadu motora , asi na ulozenie motora a po jeho vymene ide auto ako vietor....

to uz mam dost, z toho vsetkeho, ale bude to asi dakde v podtlaku

apropo ...ked odpojim hadicu na selenoid , ktory ide na egr a zaslepim ho, bude stale zatvoreny???

dik
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12237
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: bmw x6 4.0d 2011

Nedeľa, 23. Decembra 2018, 10:48

Ty mas uplne iny motor ako pise australcanka....Aj egr inak ovladane....Ak ti netaha od 3000 tak mu chyba vzduch,...Ak meriate live data tak kolko tlaci turbo vtedy ked taha ako besne a ked prestane tahat? Hmmm?
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
laco2
Príspevky: 45
Registrovaný: 5.2.2018
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: bmw x6 4.0d 2011

Nedeľa, 23. Decembra 2018, 12:42

Turbiny obidve tlacia na senzore tlaku pozadovane hodnoty. Senzor na porovnavacke pri zapnutom zapalovani je v rozdieloch v pohode v normach. Napriek tomu, ze sanie bolo cistene a ked dobre pamatam dvakrat dole, systemovy test vahy vzduchu odkazuje na zanesene sanie resp. sacie kanaly na hlave. S vycistenym DPF ide auto lepsie to je citit ale stale ma problem so vzduchom, ktory sa pravdepodobne v dostatocnom mnozstve nevie dostat do spalovacieho priestoru.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní