... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, b0ris, barabas, alfi666
kubo1231 napísal:Jaaaaj tak nic to moje este nebolo ani vyrobene :)) len tak sa pytam .
tomasST napísal:Čau Kubo, ja práve riešim niečo podobné na moju F31 B47 xDrive, aktuálne mám najazdené cca. 120 000 km. S akoukoľvek externou úpravou mimo BMW strácaš záruku.
Jedinou možnosťou bez jej straty ktorú si vieš objednať je originál BMW M Performance Power Kit za cca. 1.300,- EUR tu na SVK, ktorý sa dá objednať od februára tohto roka.
Jedná o sadu nového intercooleru, vetráka a novej riadiacej jednotky. Celé to má pridať 15 PS a 30 Nm. Viac info nájdeš napríklad tu http://bmw-matthes.de/320d420dneu.html.
Mňa to čaká cca. o 2 týždne pri servise k 120.000 km, tak môžem dať potom vedieť čo a ako :)
BMW pri inštalácii kitu odporúča aj výmenu bŕzd za väčšie, tie už ale nie sú v cene. Ja som menil originál asi rok dozadu za nové M Performance s dierovanými kotúčmi vpredu aj vzadu a musím povedať, že je to obrovský rozdiel. Určite to každému odporúčam, aj keď je treba povedať, že je to mastné ako blázen. Niečo sa ale dá aspoň ušetriť keď si to objednáš z Nemecka a necháš poslať na SVK. Teraz tie ceny išli našťastie o niečo nižšie. Viac info napr. tu: https://www.leebmann24.de/bmw-m-perform ... 0-f31.html
pattko napísal:Dneska som si auto konecne prebral zo servisu po tyzdni mimo SVK a PP kit je uz na aute. Na aute sa priznam ze som od vtedy najazdil max 10 km. Cele mi to navyse trosku skresluje aj ze som posledne 4 dni najazdil ako sofer viac ako 2000 km na 740d ktora ma trosku vyssi vykon ako moja 320d. Takze to presadnutie do teraz 205 PS a 430 Nm mi zas az take raketove neprislo :)No už to máš doma ?
tomasST napísal:Dneska som si auto konecne prebral zo servisu po tyzdni mimo SVK a PP kit je uz na aute. Na aute sa priznam ze som od vtedy najazdil max 10 km. Cele mi to navyse trosku skresluje aj ze som posledne 4 dni najazdil ako sofer viac ako 2000 km na 740d ktora ma trosku vyssi vykon ako moja 320d. Takze to presadnutie do teraz 205 PS a 430 Nm mi zas az take raketove neprislo :)
Ale pocitovo musim povedat ze to taha citelne lepsie. Pre mna asi najvacsia zmena je ze to teraz pocitovo taha viac od nizsich otacok a drzi vykon dlhsie az po preradenie automatu. Vzhladom na to, ze som autu zrychlenie pred ani po nemeral: nejake realne namerane hodnoty bohuzial napisat neviem.
Najlepsie by asi bolo porovnat to s niekoho seriovou B47. Pokusim sa sem napisat viac dojmov ked sa na tom na Slovensku prejazdim buduci tyzden par nadrzi.
Ak by mal inak niekto zaujem doma mi teraz zavadzaju povodne diely z mojej 320d (vsetky bez chyby):
• intercooler
• riadiaca jednotka
• komplet povodne brzdy na 320d
• ladvinky strieborno cierne
• 2 strieborne koncovky vyfuku
• BMW Snap-Inn adapter pre iPhone 6/6S asi aj 7
• Letna sada povodnych EAGLE F1 gum na R19 disky ktore su v dobrom stave.
xener napísal:Ja mam 420d on ma 320xd - cize vyhovy rozdiel cca 80kg a par inych drobnosti. V podstate uz keby sme len vychadzali z tovarenskych hodnot zrychlenia 0-100 320xd 7.6, 420d 7.3. Su to laboratorne hodnoty ja viem. Preto hovorim ze nie na 100%. Kazdopadne nehovorim ze by som to neabsolvoval :)aky je rozdiel medzi 420 a 320 okrem toho ze ma iny tvar karoserie?