Pondelok, 20. Februára 2017, 15:59
Motor N47 az po 03/2012. Pred tymto datumom je to taka macka vo vreci, najma co sa tyka praskania blokov, ale netreba zase robit tragediu z toho, je to male percento z celkoveho poctu. Rozvody treba preventivne vymenit
Zadnokolka: ak nebyvas v tatrach, netreba sa toho bat. Stacia nove kvalitne pneu a vyjdes vsade
Servis: Original komponenty su v adekvatnej cene, aj v porovnani ostatnymi nemeckymi znackami. Lacnejsie zozenies aj druhovyrobu komponentov inych znaciek. Vyslovene drahy servis je v autorizaku, co sa tyka ukonov. napr. vymena chladiacej zmesy + odvzdusenenie 200€ (kamarat ti to spravi za 20€) Vymena oleja a filtrov 500€ (kamarat za 50€) atd, inak sa to celkovo da zvladnut
Na kupu si zober so sebou dakoho, kto sa vyzna, napr. aj z fora