Streda, 3. Októbra 2018, 20:29
Za mna je n55
Dost mrtve od spodku oproti n54. Ma taky linearny nastup a od 5500 alebo nas 6tis chyta strasny tah. N54 ma zas mega kopanec okolo 1500-2000 a potom viac menej necitis narast vykonu.
Tj pre mna kazdodenne n54 lepsia na predbiehanie a wow efekt. N55 lepsia v otackach.
Poruchovost je otazna ak mas novy model vstrekov je aj n54 dobra :) ono v zasade aj napriek problemom to su zalezitosti za par stoviek a pri starom aute normalka. Ak sa bavime o e92 tak urcite by som siel lci a aj dkg ak to chces ako vikendovku.
Dkg som sice na e92 nejazdil ale ak to ma aspon trosku vlastnosti z dkg v m3 tak potom to musi byt top kombinacia
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+
U11 plugin
G02 BMW X4
EXG31 BMW 5 tourig
EXBMW S1000r dynamic+sport paket
EXF48 BMW X1 xdrive
EXF15 BMW X5 xdrive
EXF22
BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket
EX PRÍBEHE92 BMW
M3 LCI akrapovic evolution exhaust
PRÍBEHE92 BMW
335i Xdrive LCI Mperformance
EX PRÍBEHE91 330xd
EX