Štvrtok, 21. Júna 2018, 21:26
Pre montérov všetkého iba OEM asi nenapíšem dobrú správu, no pre teba presne čo chceš počuť..... zimmermanny som vyhodil po 50 000km len kvoli tomu že som ich zošupoval tak, že už mali obrovské hrany... najdvoležitejšie je ako pre ne pripravíš pôdu t.zn. v poriadku náboje očistené ako to len ide, medena pasta na to kotúč poriadne ho dorazit skrutkami od kolies, cez nejake velke matice alebo čo, potom ten srobik ktory ho drzi na naboji, no a mozes 500km lajt zabiehat aby postupne sadli a potom rob čo chceš tolko poliakov na golfoch čo mi vybehlo v DE na dialnici do pruhu a musel som z 230 brzdit na 130 a prežili to a ďalšia vec každý brzdí inak, môj štýl brzdenia je krátko a intenzívne :) asi toľko ku ZIMMERMANN
BMW E36 328Ci BOSTON GRÜN
BMW E46 330Cd BLACK SAPPHIRE METALLIC
BMW E60 545i SILBER GRAU
BMW E90 330i MONACO BLAU
BMW E60 545i SILBER GRAU
BMW E87 130i BLACK SAPHIRE METALLIC
BMW E90 LCI 335i BLACK SAPHIRE METALLIC
BMW E92 335i stage2+ M/T ALPINE WHITE