... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7472
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Pomoc s turbom Surne

Pondelok, 10. Februára 2014, 21:25

aniel1 napísal:
AHoj norinorv :-)

Ja som mal podobny problem s mojim autom sice moje r.v. 2007 530 XD 173kw motor, momentalne 180tis km. Original km.

v skratke:
- v garazi som zbadal olej pod autom (pri pravej strane predneho kolesa z pohladu sofera)
- isiel som za mechanikom (naozaj rozumie baworakom)
- dali sme dole plasty a nasli sme ze pri spoji hadice s interklurelom presakuje olej a tak kvapka na plasty a potom na zem
- auto islo OK ani som nemal pocit ze sa stratil vykon ale ked sme odpojili hadicu od interkulera tak ta hadica od turba co ide do interkulera bola cela od oleja....myslim ze normalne tiekol olej-
- ked som dal prst do interkulera tak ani nevravim po "klucku" oleja
- mechnik povedal ze turbo je K.O. resp.blizko pred K.O. :-)

takze zacal som samozrejme najednoduchsi sposob a to je repas:
- docital som sa ze v Ziline firma Turbotech (http://www.turba.sk) repasuje turboduchadla (aj recenzie na nich boli pozitivne)
- tak som tam zavolal opisal problem a povedali ze nieje problem to opravit.
- vsetko som riadne zabalil spolu s elektronikoou a poslal do Ziliny
- o cca 3 dni poslali mi turbo spat ze je po repase a vsetko OK
- samozrejme ze meachnik mi musel komplet precistit sanie + interkuler a tak isto vypustiti olej a precistit olejovu vanu

Musel som potom nakupit: novy olej, novy separator, nove tesnenie pod vanu, vzduhcovy a aj olejovy filter, este nevyhoda bola ta ze mam X-drive takze vsetko riadenie + diferak musel ist dole kvoli tej olejovej vani ....ani nevravim ako bolo auto rozobrate :-( ....aj DPF filter precistil pre istotu....

a VSAK co dalej sa dialo: