... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11610
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: blesk-neM3

Sobota, 21. Júla 2018, 18:05

Fuxxo napísal:
vysvetli lepsje.
tie baterky

Auto za 60k co ma dojazd cisto na elektro 20km je imho kokocina jak bobrovecka financna disciplina.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: blesk-neM3

Sobota, 21. Júla 2018, 18:28

voMacK napísal:
Auto za 60k co ma dojazd cisto na elektro 20km je imho kokocina jak bobrovecka financna disciplina.

fuhhhhh iba 20? :-/ to neni nic extra veru.. tych 40-50 co spominaju v brozure je fajn, 20 uz nie tak moc
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk-neM3

Štvrtok, 14. Marca 2019, 13:49

Predavam moj Type R FK8. Maximalna vybava GT, cennikova cena 38590 Eur. Prve prihlasenie 03/2018. Aktualne 13200km, auto nebolo nikdy na okruhu ani nejazidlo ziadne ani amaterske preteky. Som prvy majitel, jazdim ho len ja. Kto ma pozna vie ze som puntickar. Hned po kupe nanesena keramicka ochrana laku. Umyvane len rucne, garazovane. V pripade zaujmu moznost dokupit za velmi dobru cenu catback Greddy Supreme SP a sadu lahkych diskov Autec Wizard 19x8, 5x120 ET35 (o 3,2kg lahsi kazdy disk od serie). Vyfuk a disky nepredavam skor ako sa nepreda auto. Cena 31900,- Eur s DPH, cena bez DPH 26583,- Eur, (moznost odpoctu DPH). (cennikova cena 38590). Dovod predaja je kupa beznejsieho auta na kazdy den. mail: viliam.malina@gmail.com

mobil: +421 911 775 301

https://www.autobazar.eu/honda-civic-type-r-20-vtec-turbo-type-r-gt-id12858749.html
[ltr]https://www.autobazar.eu/honda-civic-ty ... 58749.html[/ltr]

https://www.autobazar.eu/honda-civic-type-r-20-vtec-turbo-type-r-gt-id12858749.html
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: blesk-neM3

Štvrtok, 14. Marca 2019, 14:18

Je ti ta Honda tvrdá alebo v čom ti nevyhovuje keď chceš bežnejšie auto? Do čoho chceš ísť? Ja verím že zase skončíš s niečim ostrým :)
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk-neM3

Štvrtok, 14. Marca 2019, 14:53

Honda je proti M3 v komfort mode jak bavlnka, len som vyhodnotil ze je zbytocne mat najrychlejsiu a aj jazdecky najlepsiu sucasntu predokolku na trhu a nevyuzivat jej potencial.
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: blesk-neM3

Štvrtok, 14. Marca 2019, 15:31

No veď ale radosť na cestách robí nie? Ja tiež na cestách nevyužívam potenciál M4 ale vysmiaty som vždy a o to ide nie?
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk-neM3

Pondelok, 8. Apríla 2019, 18:43

Honda predana
 
filipe46
Príspevky: 998
Registrovaný: 15.12.2015
Kraj: Žilinský

Re: blesk-neM3

Pondelok, 8. Apríla 2019, 19:02

//MPower napísal:
No veď ale radosť na cestách robí nie? Ja tiež na cestách nevyužívam potenciál M4 ale vysmiaty som vždy a o to ide nie?
potenciál takéhoto auta nieje keď sa smeješ, ale keď ti srdce buší a adrenalín koluje telom
VW Golf R 2016 2.0TSI

Ex BMW 3er 2001 3.0d tour

Ex Audi A6 2013 3.0TDI
 
Užívateľov profilový obrázok
Abyssko
Príspevky: 4186
Registrovaný: 12.8.2018
Auto: E60 535d, e91 330xd
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: blesk-neM3

Pondelok, 8. Apríla 2019, 19:31

Asi tak, lebo smejem sa ja na n53 😁😁😁
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk-neM3

Piatok, 26. Apríla 2019, 10:28

takze ako povedal speedfred-zostupka:-)
Po M3 F80 a Civicu Type R nasleduje Fiesta ST:-) (X1 stale doma mame)

Som si skusal setupovat aj Octavku, SuperB... ale nejak som nakoniec neskusol ze mam dat +25tis za taketo nudne auto a real velke nepotrebujem, 90% casu sa v tom vozim sam. V principe mam najradsej cim lahsie a obratne auta.
Prílohy
0173CE6D-18FF-4813-8935-78FAEE118EFC.jpeg
fotka pri preberani
Naposledy upravil/-a blesk v Piatok, 26. Apríla 2019, 10:34, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
boborjelotor
Príspevky: 4538
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: blesk-neM3

Piatok, 26. Apríla 2019, 10:34

Polo GTI nebolo vo vybere?
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: blesk-neM3

Piatok, 26. Apríla 2019, 10:44

Kokos a sluzobky ako prezivas v takej kvazy low cost kategorii po bmw?

Lebo ja jazdim sice rozne znacky ale ked mam ist viac ako 100km po dialnici tak ma auta typu rapid octavia c3aircross polo leon seru jak svina. Mega hluk od kolies smerova stabilita pri brzdeni zo 160 zufala spracovanie interieru zufale. Akoze stcko asi jazdne bude fajn ale stale ten rozdiel auta so zakladom 10 000€ a 50 000€ musi byt priepastny
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
speedfred
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: blesk-neM3

Piatok, 26. Apríla 2019, 10:49

Takýmto štýlom odľahcovania skončíš za chvíľu v Lotuse alebo Caterhame :mrgreen:
 
Užívateľov profilový obrázok
eddone
Príspevky: 266
Registrovaný: 6.4.2018
Kraj: Košický

Re: blesk-neM3

Piatok, 26. Apríla 2019, 12:11

Speedfred: To by nebolo zlé, avšak iba na víkendy. Tie autá nemajú snáď žiadne tlmiče/pružiny.

Blesk: Parádne auto, peknú farbu si vybral. Musí byť s ňou zábava. My by sme mohli aj závod dať :D
BMW e46 330iA (303) Ahorn Hochglanz
BMW e46 ///M3 (A08) Alu Shadow

Staré BMW = radosť z jazdy
Nové BMW = radosť z výbavy
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk-neM3

Piatok, 26. Apríla 2019, 12:27

boborjelotor napísal:
Polo GTI nebolo vo vybere?
Polo Gti bolo vo vybere ale len chvilu:-) Okrem toho ze ma maksi podvozok nema ine plusy. Interier sa mne osobne viac paci vo Fieste a jazdne vlastnosti co sa tyka feelingu su neporovnatelne v prospech Fiesty. Polo Gti je zial len downgrejdovany Golf Gti a to by bol pre mna po kazdej stranke downgrade.
Fiesta ST sa uplne vymyka so sucastnej ponuky hot hatchov. V ramci subkompaktnej triedy je v kazdom smere bez konkurencie (vcitane Mini ktore bolo tiez ako vazny kandidat) ale aj v ranci komoaktnej triedy HH je stale zaujimava z viacerych hladisk:
1.v mojej vybave vyjde 28200 (cennik) v tejto cene operuju uz najlacnejsie kompaktne hh v zakladnej vybave (Megane RS, I30N) ale tie sa nedaju porovnavat lebo MRS bez samosvoru je prijemnym autom ale v zaklade sa na plne vybavenu Fiestu so samosvorom jazdecky nechyta, I30N bez performance packu by som nekupil za cca 2tis Eur priplatok je toho prilis vela v com je i30N s performance packom lepsi (250 vs 275koni, samosvor vs bez svoru, klapkovy vyfuk vs bezklapkovy vyfuk...) a za cca 32tis i30N mi uz zmysel nedavalo (treba si priratat drahsi registracny).
2.take riadenie alo ma Fiesta ST nema ziadny sucastny HH, ma spatnu vazbu aku ma maloake sucastne auto s elektrickym posilnovacom (ani TypeR taku nemal) navyse je to riadenie velmi priame ma len rovne 2,0 otacky od dorazu po doraz - v kombinacii s citom v tom riadeni a citelne nizssej hmotnosti je auto proste navykovo zabavne ako ziadny hh. Mini JCW posobi od volantu proti tomuto rozbredlo az mdlo
3.Posed - neverim, ale ani v CTR som nesedel tak idealne a tak nizko. K tomu sedadla Recaro ktore nie su cice skrupinami ako Recaro Sporster CS (do Megane RS sa daju priplatit), ale ergonocky a drzanim tela su vynikajuce.
4.audio - odpadol som. B&O s 10repro, externym zosikom s DSP a subwoofrom namiesto rezervy hra tak ako nehra ziadny HH a suverenita a nezahuhlanost pritom hlbka basov vyrazne prekonava H&K v BMW (ktore patri inak k tym najlepsim tovarensym ozvuceniam)
5.zvuk od vyfuku a v kabine - ma to klapkovy vyfuk a znie to neobtazujuco a pritom zabavne. (lepsie ako CTR a pre mna lepsie aj ako MRS 4 trophy kde je to moc umelo podfarbene z repro)
6.radenie - Fordy mali vzdy jedny z najlepsich prevodoviek a tu sa spolu so skratenim drah da hovorit o asi najlepsom radeni v ramci hh (jazdil som vsetky). Jedine s cim sa to da porovnat je CTR a i30N. CTR ma kratsie drahy, lepsie umiestneni paku (blizssie volantu) a drahy maju lepsiu mechanicku odozvu ale vo Fieste tam tychlosti padaju lahsie a nehrozi ani pri rychlom radeni misshift. Velmi podobne radenie ako Fiesta ST ma i30N.
7.spracovanie a ergonomia interieru - kombinacie koze a Alcantary na sedackach, kvalitna koza na rucnej brzde, volante a radicke (Nappa), Radiaca paka ma stred kovovy a rucna brzda ma tlacidlo a lem tiez pravy kov. Ovladacie koˇieska ventilacie su pogumovane, rovnako aj otocne ovldace maju gumennu obrubu. Infotainment je relativne svizny, obrazovka je krajsie a hodnotnejsie soracovana ako v i30N, odozva displeya je rychlejsia ako v MRS aj CTR. palibka je tuha a makcena a ma prkny karbovovy dekor. Tam kde sa dotyka vodic aj posadka su makke polstrovania s vcelku solidnou umelou kozou ( stredova opierka, laktove opierky v dverach). Buchnutie dveri ma zvuk ako dospele auta (CTR zial mlatili jak bolo vsetko na efektivitu a nizku hmotnost). Vkusne modre podsvietenie pod nohami, vo dverach, priehradka na napoje, USB vstupy..., vo vsetkych priehradkch su gumenne vlozky na dne, vzadu sa da normalne sediet dospelemu, este aj materiali v kufri su slusne...
8.ten motor je sice trojzubec, ale ma nadhesrne vybusny prejav, je velmi zivy na okyne ako stare neeko auta, zrejme aj ivoki to u ze to ma 6 vstrekovacov (kazdy valec ma priamy aj nepriamy vsetrek co ma dnes uz asi len 5 valec od VW v Audi RS3 a TTRS (o nepriame vsetreky ktore robia prave motor spontannejsie reagujuci na plyn prisiel uz aj inak vyborny 2,0TSI (EA888) od VW...)
9.je to solidne odhlucnene (na ilustraciu -v prednych blatnikoch su dva druhy izolacie aby hlavne za dazda nebolo tak pocut hluk od kolies...), aj aerodynamicky hluk je v ramci triedy nadpriemerne dobre zvladnuty
9.spotreba, ono to proste nezere:-)

Fiesta ST kazdej generacie inak bola vzdy jazdecky spickova a aj o byvalej som na par sekund uvazoval, ale tam by som uz ten lacny a skardy interier neskusol.
Sucastna generacia sa brutalne posunula co sa tyka vsetkeho.

Este som ju bol vazit a plne vybavena v 5dvwrovom prevedeni, vcitane vsetkych naplni a 90% plnej nadrze (teda tak ako sa ma udavat pohotovostna hmotnost) je 1218kg. Ked si zobereme ze kolegova Corsa OPC (menej vybavena a len 3 dverova) vazena za tych istych podmienok a na tej iszej vahe mal 1260kg.
Na ilustraciu: CTR malo 1395kg, M3 (s manualom) malo 1600kg a sucastna M2 Competition s manualom ma 1635kg.

Speedfred: Lotus, Caterhham, Alpine A110 - by boli ako vikendovka asi pre mna jedna z top volieb.

tvaroh: viem si predstavit presadnutie z G31 alebo F15 s 6 valcom do takejto plechovky:-) Ked si bezprostredne ale nepresadas, zvyknes si a nepride ti to take hrozne. Mna skor ubija auto ako napr VW T-Cross (skusal som pred tyzdnom a hroza-ukusal by som sa nudou v tom, pre niekoho vsak mozno idealne auto do mesta...), rovnako auta ako Octavia, Kodiak, Superb, Seaty... - neznasam tu ich odpornu gumennu kozenku na sedackach tam uz neni snad kuska koze a aj to minimum co tam je, je ta nahorsia tvrda otrasna huzva... .
Navyse podnikanie som zmrazil na minimalne aktivity a nebudem uz s tymto autom chodit castejsie na nejake sluzobky - mozno tak max 2x do roka. Opat budem hlavne zamestnanec, kde sa na sluzobky bude chodit sluzobnym a dochadzat cez cele mesto bude Fiesta lepsia ako cokolvek vacsie.
Naposledy upravil/-a blesk v Piatok, 26. Apríla 2019, 14:18, upravené celkom 4 krát.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Hopez a 19 neregistrovaných