Sobota, 14. Júla 2018, 18:04
Bežne takto neradim. Len proste podarí sa občas, preto mi to hneď prišlo divne... Na cca 1600 ot pohladim plyn, auto na sekundu ťahá za plynom a potom 1-2x ho sekne, proste vynechá ťah a zas sa chytí a ťahá pekne až do vrchu. Naopak keď spomaľuje a brzdim motorom tak na 1600 občas zas cukne vynechá no a potom je to tak nízko že podradim. Inak auto ťahá pekne od spodu, je pri otvorenom okne aj pekne počuť jak turbo svisti a tlačí vzduch keď tomu dám kotol.
Btw ďalší poznatok, čosi mi jemne ticho hučí od klimatizácie najma v nízkych otáčkach. Myslel som si ,že to je klíma pretože to bolo počuť hlavne keď som som klímu zapol. Tak som ju dal doplniť no a teraz je to počuť už aj pri vypnutej klime... Možno to nemá vôbec nič spoločné s tým cukanim, pretože to robilo aj pred týmto zvukom. Spomínam to len pretože kompresor je pri turbe tak ak by to malo nejaký zmysel... Osobne sa ale prikláňam k EGR a dám ho vyčistiť alebo to skúsim ja a uvidím.
Chcem sa este opýtať, EGR sa ako otvára/zatvára pri akých otáčkach púšťa splodiny do motora a kedy je zatvorený?
Ak by auto vynechalo skrz vadne turbo, s najväčšou pravdepodobnosťou by to zapísalo chybu, či nemusí vôbec?
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3