Štvrtok, 21. Júna 2018, 10:32
ja nesuhlasim, zalezi od technika v servise velmi.
uz sme tu s mexicanom hovorili horrorove historky s Pani Garanciou z TN Araveru (audi, vw servis), kde len v kratkosti zhrniem - poskribane budiky na novom aute, reklamovane po 3 dnoch - urobil som si to vraj sam, dojebany lak nad nadrzou - tiez po 3 dnoch, zamienute. po par tyzdnoch hrdzave koncovky vyfuku - odpoved "mali ste si vyfuk navoskovat", dojebany blutut, kedy som 45 minut vysvetloval pani technicke, ze vo VW nie je MMI..., mexicanovi na vrzgajuci kufor pri vyssich rychlostiach povedala, ze "u nas je MPR 130kmh tak nejazdite rychlejsie... o dojebanych 3x reklamovanych senzoroch parkovacich a inych prkotinach nema ani zmysel hovorit, pre mna je ta pani dovod, preco tam uz auto ani len neservisujem, nieto kupujem nove.
s mojou X1 som bol menit olej raz v dojclande a raz v TOBe v TN, kde ma poslali dopice s tym,ze prevodovka v comfort radi trhane a jebe jej ale v sport mode nie, vraj vymazat adaptaciu nemozu pokial sa nerobi nejaky velky servis na prevodovke, auto mi vratili v nudzovom rezime s rozblikanou palubkou jak vianocny stromcek a este ma pan O. - to bolo jasne varovanie, ze s nim v zivot nechcem prist do kontaktu nikdy viac - pomaly isiel zvysenym hlasom poucovat, ze predsa by mi v servise auto nevratili dojebane, ze to isto bolo predtym. samozrejme ze nebolo, ale kokoti to odflakli a 18 rocny prijebanec mi auto potom vratil cuvajuc flekujuce, Pcko este zajazdy zaradujuc (ak by sa znova chcel ozvat mystery shopper znova pripominam, ze mam klasicku staru PRND paku a nie joystick takze sa to zial da). z vymeny oleja som odchadzal s presvedcenim, ze tam uz do servisu nepojdem.
a zazil som v araveri v PTA (skoda, seat), ze technici Porsche Interauto odmietli uznat vymenu pojebanej TSI retaze tak to vybavil priamo niekde v centrale (menili mi retaz 2x, kedze ich pojebane retaze mali az 9 iteracii... 9x skusali, ci to nahodou nebude stacit a az na 9ty krat im to vyslo)
zazil v Suzuki ze sa odliepala stropnica a boli na nej flaky z lepidla kde mi technik povedal, ze mi to sice vymenia v pohode, ale ze mam na to kaslat lebo tam budem chodit 2x do roka, ze to mam dat vymenit ked bude koncit zaruka a auto potom radsej predat.
ten garancny technik je vzdy prvy kontakt, a zial pre mnohych z nich je prvym a hlavny ciel zakaznika poslat dopice. idealne so znoskou fabulacii, najlepsie ho presvedcit, aby si radsej nabuduce auto kupil inde. aspon bude mat menej roboty. to je tak, ked u dealera robi 40 zamestnancov, ale odmenovani na zaklade vysledkov firmy su 2 predajcovia a zvysok robi za fix. momentalne sa koncernove auta predavaju same, takze predajca nevstane zo stolicky ked pride zakaznik do showroomu. a ked pride zakaznik s problemom tak maju nulovu snahu zakaznika obsluzit k spokojnosti, ved sa caka na auta aj rok, tak pridu dalsi.