Sobota, 23. Júna 2018, 21:27
Chlapci pokial ide o GTS a DTM tak su to technicky skoro identicke auta a dovolim si nesuhlasit, ze ich existencia nema iny ako zberatelsky vyznam, skor naopak. Je to kvalitny tovarensky “tuning” od seriozneho odlahcenia, cez navysenie vykonu, je tam podla nna spomedzi S55 motorov najlepsi vyfuk aj zvuk, su tam spickove sedacky Recaro Pole Position s pasmi a poloramom - pre jazdenie na okruhu parada...
CS neni uz tak radikalna ale aj tak ma stale isty zmysel aj okrem zberatelskej hodnoty.
Ma krasne lahke kovane kola ake mali mat podla mna GTS a DTM.
Nutno vsak dat zapravdu ze M4 CS uz je take trochu panske huncudstvo, lebo ma specificku stredovu konzomu ktora je asi 1kg lahsia ako bezna v M4, edacky su vsak standardne ako ma Competition, taktiez tie “hipsterske” vyplne dveri nic zasadnesjie neriesia co sa tyka uspory hmotnosti ci nijak auto realne neradikalizaju. Kozka na palubke a kompletna vybava viac menej beznej M4 si tam kazdy moze dat, teda kozku na palubku a vrch dveri - co je krasne a prijemne ale neni to nic ortodoxne ale skor len luxusne. Ano ma este karbonovu kapotu z GTS. Takze CS aj ked je krasne, neni to pre mna radikalne auto ako GTS alebo DTM ci auta ako 911 GT3 RS, ale presne ako pisete, skor auto vyrobene pre zberatelov v case konjuktury