Pondelok, 11. Júna 2018, 07:52
Takže 20mm okej. Aspoň napíšem dojmy z tých dvoch podvozkov. Klasický je všeobecne pohodlný. Na každodenné pomalé jazdenie je sa mu nedá nič vytknúť. Praskliny na cestách netlmí tak ako vyššie triedy 5 atď, ale na svoju triedu je to prijateľné. Záleží aj od toho, koľko má auto nabehané lebo pri väčšom nájazde počuť v interiéri tu buchot, tam niečo zaškrípe... Pri rýchlejšiej jazde auto už dosť plave a v zákrutách sa značne nakláňa. Takže ako som už napísal, na každodenné jazdenie je to okej. M-paketový je naopak pri rýchlej jazde užitočnejší. Rozdiel je cítiť a jazda je fakt radosť. Pri nekvalitnej ceste sa toho prenesie do interiéru zase viacej. Kebyže si idem kúpiť novú e46, tak M-paketový podvozok vyberiem len do väčších objemov, s ktorými sa dá jazdiť aj svižnejšie.
BMW e46 330iA (303) Ahorn Hochglanz
BMW e46 ///M3 (A08) Alu Shadow
Staré BMW = radosť z jazdy
Nové BMW = radosť z výbavy