Tak dnes som sa pustil do zadneho stieraca. Uz sa v tom predosly majitel musel vrtat, lebo na oske mechanizmu nebol o-ring. Cely mechanizmus sa mi nepodarilo vybrat von, musi to byt uz dobre zaoxidovane. Cely den som do toho striekal WD ale nepovolilo. Nastastie aspon oska povolila, som sa uz bal, ze ani ona nepojde von. Vycistene, namazane medenou pastou v spreji, novy o-ring a je pokoj na nejaky cas. Stierame...
Teplota chladiacej blbla, nedrzala si prevadzkovu hodnotu tak som dal vymenit EGR termostat priamo v BMW (32+8eu), prekvapivo nizka cena aj ked viem ze vymena je na max 5 min aj s kavou. Dufajme ze pomoze.
Menil sa olej tak po 40k km sa vymenil aj filter olejoveho separatora. Vid foto. V celkom dobrom stave bol. Po zaslepni sania a montaze udrzboveho separatora sa znizila spotreba oleja "Prilohu sem neviem dat z mobilu "
aku si mal spotrebu oleja s bezudrzbovym separatorom a aku sa zmenila, ked sa tam dal udrzbovy? Moze sa, ak je seriovo bezudrzbovy separator nahradit udrzbovym?
spotreba sa snizila podla mojho nazoru, dolievam minimalne, skor vobec. No tazko na 100% povedat. To ze tam mam dat udrzbovy je nariadenie BMW, myslim ze to mam aj niekde ulozene. Nejaka PUMA ci ako sa to vola. A to kvoli tomu, aby menej olej vyparov islo do sania a prerazalo cez virive klapky a tak nejak. Momentalne po 6k km som este nedolieval Nabudeuce pls prosim pis SS, skor si to vsimnem