... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15
obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
Lipo69
Príspevky: 1278
Registrovaný: 30.9.2011
Kraj: Žilinský

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 11:25

denial napísal:
Tak zial okrem tej vybavy je tam aj dost vysoka spotreba oleja (liter / 2000km), co dufam, ze nie je pri tychto motoroch normalne ... lebo znamy ma hned poslal do kelu, ze co by som chcel, vraj aj ferrari zerie a este viac ...
Ferrari som sice nemal ale moja N53 zrala liter za rok a to som spravil 20 000 km rocne, takze ak niektore zeru viac nieco je tam napicu.
Take rady su hodne smetneho kosa.
Teraz co mam nezere ani to, takze ak vam niekto bude rozpravat ako zranie oleja je normalne, ak to nie je vyslovene napisane v manuale, viete ze trepe.
F11 530 dx
Ex E60 530 xi fl
Ex E46 320 d fl

I call my car the pussy wagon, because it's where I go to cry
 
Užívateľov profilový obrázok
denial
Autor témy
Príspevky: 87
Registrovaný: 29.7.2014
Auto: Citigo
Kraj: Bratislavský

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 11:57

No ... tá E61 530xd LCI čo je tu na klube ... vybava je pekna, ale ta cena je pre mna osobne no-go.
Tu Audi som kupil za polovicu, je o rok novsia, po februarovom servise za 3700 eur (napr. trysky), je 5-miestna, origo Euro4 bez DPF (a dal mi do zmluvy, ze nezerie ziadny olej).

To uz by som isiel radsej do niecoho takehoto - [font=-apple-system, Helvetica Neue, Helvetica, sans-serif]V8 + LPG.[/font]
https://www.autoscout24.com/offers/audi-a6-avant-4-2-v8-fsi-quattro-tip-gpl-gasoline-grey-01aec384-8442-45a2-bcd5-00df16c953de?cldtidx=1
Za viac penazi su samozrejme aj s menej kilometrami

Akurat by som chcel runflaty, co ma maloktora A6 C6, ale kazde BMW
https://www.youtube.com/watch?v=yG96u_qm9Ls&feature=youtu.be&t=53s
 
BRAiK POWER
Príspevky: 98
Registrovaný: 3.2.2018
Auto: Len sechschrchle
Kraj: Zahraničie

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 12:47

Denial : ja mám takú A6 akurát 165kw tiež posledná bez DPF a quattro. Boli tam nejaké dva typy automatov, tuším steptronic a tiptronic. Tebe príde preraďovanie pomalé či ako si to myslel? Mne príde práve hrozne rýchle, presné že skoro ani neviem kedy. Na E61 so starou GM je to práve také pomalé, maslové ako cele auto, čo mne zase vyhovuje.
-BRAiK POWER-
 
Užívateľov profilový obrázok
denial
Autor témy
Príspevky: 87
Registrovaný: 29.7.2014
Auto: Citigo
Kraj: Bratislavský

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 12:59

Mam tam Tiptronic, teda klasicky hydromenic, 6 rychlosti - ZF 6HP19.
Ked sa rozbieham normalnym tempom po volnej ceste, tak to preraduje rychlo.

Lenze ked idem stovkou po ceste a predo mnou sa objavi vozidlo, ktore ide 70 a oproti ide auto, tak brzdim, a potom ked ho chcem predbehnut, ze pridam, tak musim cakat, kym to zacne zrychlovat a ked ide oproti dalsie auto, tak je to neprijemny pocit, resp. asi si na to musim nejak zvyknut, dostat to do merku alebo pockat.

Proste ked treba okamzite zrychlit, tak je to pomale.
A taktiez rozbeh zo stoja je pomaly.
Aspon take su moje dojmy, je to moj prvy automat.

Preto som chcel 8 rychlostne BMW ako v nadpise temy ... ale zatial nevydalo.
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 13:03

Braik power a ty si odkiaľ zobral, že E61 mala GM prevodovku? Všetky sú 6HP26 od ZF. A v A6 bývali 2 typy automatov, záležalo od pohonu - predokolky mala Multitronik a Quattro malo Tiptronik. Inak neviem čo si čakal, ale pokiaľ má prevodovka zamknutý menič, tak mu musíš ozaj stúpiť, aby podradilo, inak bude držať otáčky ako hluchý dvere
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 13:06

BRAiK POWER napísal:
Denial : ja mám takú A6 akurát 165kw tiež posledná bez DPF a quattro. Boli tam nejaké dva typy automatov, tuším steptronic a tiptronic. Tebe príde preraďovanie pomalé či ako si to myslel? Mne príde práve hrozne rýchle, presné že skoro ani neviem kedy. Na E61 so starou GM je to práve také pomalé, maslové ako cele auto, čo mne zase vyhovuje.

Steptronic u Audi určite nie. Takým názvom označuje automaty BMW.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
denial
Autor témy
Príspevky: 87
Registrovaný: 29.7.2014
Auto: Citigo
Kraj: Bratislavský

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 13:11

CVT pri Audi je Multitronic -> https://www.youtube.com/watch?v=dhD0a6u7gmQ
Ale vraj sa to tam strasne kazi a malo vydrzi, neodporucaju ju.
 
BRAiK POWER
Príspevky: 98
Registrovaný: 3.2.2018
Auto: Len sechschrchle
Kraj: Zahraničie

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 13:12

Aha už viem čo myslíš, keď ťahá pod otáčky, nepodradí a ty čakáš na ten ich ,,kruťákomoment,, to som si aj ja musel zvyknúť že pokiaľ nedáš jasne nemecky nohou najavo, tak zvykne byť trucovitý ale potom to už ide. Z miesta to má dobrý štart ale len podlaha a v Sku. Tá ZF vo FL E60 je kultivovanejšia a spolahlivejšia to je pravda. Otázka bokom, si nejaký zástanca LPG, či si naň zvyknutý?
Ďakujem za upresnenia, neovládam to tak. Čiže v mojej E61 2004 525d 130kw mám akú prevodovku? Ďakujem
-BRAiK POWER-
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 13:23

Všetky E6x mali v zásade tú istú prevodovku a síce 6HP26, líšili sa len hydromeničom na základe motorizácii. Plyňáka som mal 3 roky, najazdil som na ňom možno 50k km. Nie je to zlé, ale ak jazdíš veľa, tak niekedy sa ti podarí tankovať aj raz denne a mňa to už otravovalo. To už si musíš zvážiť, či je cesta plyn alebo chrochták.
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
Užívateľov profilový obrázok
denial
Autor témy
Príspevky: 87
Registrovaný: 29.7.2014
Auto: Citigo
Kraj: Bratislavský

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 13:24

Doteraz som jazdil roky 1.9 diesel -> 8.50 eur / 100km, ale velmi svizne.
Teraz tato 3.0 ma vyjde 11.70 eur/100km.
S prekvapenim som zistil, ze minuly rok som spravil 48 800 km, co sa mi ani nezda.

Pri LPG (konkretne 4.2 MPI V8) ta vyjdu naklady na kilometer menej ako 3.0 TDI, nemoze sa ti tam pokazit turbo, trysky, DPF; mozno ti s tym ani nezakazu vjazd do mesta ...
Takze keby nebol vylagrovany motor ani prevodovka, isiel by som do toho.
Videl som taku A6ku, ze 2x 90l plynove nadrze. S tym sa uz da aj niekam dojst.
Nemozes ist akurat do podzemnej garaze a je tam trochu vacsie riziko, ze vybuchnes ...
Pocul som aj take reci, ze plyn patri do zapalovaca alebo ze s plynom to nema tah ... ale zase netreba vsetkemu verit.
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 13:30

Ale zas V8 s plynom tiež nie je bezúdržbové vozenie... Viem o čom hovorím :wink:
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
BRAiK POWER
Príspevky: 98
Registrovaný: 3.2.2018
Auto: Len sechschrchle
Kraj: Zahraničie

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 14:23

Vďaka za objasnenie a proti plynu nič nemám, nech si jazdia aj na mŕtve deti. Každý ma iné potreby a mňa zaujímajú názory a skúsenosti najmä ludi z praxe. Reči typu ,,plyn do zapaľovača,, sú dogmy ľudí zaseknutých v čase.
-BRAiK POWER-
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 14:43

Hugino napísal:
Ale zas V8 s plynom tiež nie je bezúdržbové vozenie... Viem o čom hovorím :wink:
Velmi zriedkavy jedinec ktory uz nieje v "denial" stadiu. :D
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 14:49

Chcel som vtedy V8, mal som V8 :mrgreen:
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7472
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Kupa BMW ~200kW, AT8

Piatok, 4. Mája 2018, 16:32

denial napísal:
Pri LPG (konkretne 4.2 MPI V8) ta vyjdu naklady na kilometer menej ako 3.0 TDI
Chcel si asi napisat naklady na palivo.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných