Utorok, 28. Októbra 2014, 21:38
podla mojho osobneho nazoru, je tam ta farba z dvoch dovodov. Prvy je antikorozna ochrana, ci uz pri preprave alebo aj po montazi(v castiach kde sa nedostava do styku s platnickami) a druhy, z toho vyplyvajuci, ze by to zhorsilo technologicky postup pri samotnom striekani kotucov keby sa mala nanasat iba v castiach, ktore neprichadzaju do styku s platnickami....
A ci sa ma davat dole alebo nie - nevhodnym postupom(drastickym mechanickym cistenim) urcite nie, to by bolo horsie ako to nechat zodrat platnickami. Ja na to pouzivam toulen. O tom, ze by im to ked sa to tam necha prospelo pochybujem, ovsem problemy tohto typu(nerovnomerne dranie) to sposobit v ziadnom pripade nemoze.
Zla montaz- to by som tiez vylucil(a ak to montoval TT-Simik tak o to viac, sice osobne nepoznam, ale videl som nejake jeho roboty, takze by som o nom nepochyboval).
Moze to byt akurat nepresne vyrobene - v tom mieste, kde to farbu odralo su zrejme platnicky hrubsie(staci o desatinu milimetra), nez tam kde neodralo. Neprezival by som to vsak, keby si tam nemal tu farbu, nieco taketo si ani nevsimnes. Predpokladam, ze to brzdi lepsie nez so starymi kotucmi? Takze ak si to nesadne ani po dajme tomu 1000km, potom by som riesil...