Chlapci treba ale povedať že ta nová GT3 RS jazdila na veľa úsekoch kde je vraj nový asfalt, keby znova išla jazdiť 918 na novom asfalte (čo jazdila na starom) tak by zase natrhla prdel GT3, aspoň tak som po tých internetoch kdesi čítal :) Inak čas pekný veru, ale keď atmosféru tak určite by som išiel do Huracanu Performante ta V10 je úplne iný svet :) Inak mám taký dojem že už tie časy nie sú o technike ale ľuďoch čo v tom sedia a dostali sme sa na tak nízke čísla že jazdiť hlbšie a hlbšie pod 7 min bude čoraz viac ťažšie a hazardne s životom :) Myslím že narážame na limity.
To aj to. Ked som videl tu jazdu, tak som si opat raz uvedomil kam sa posunula technika “pre masy” teda pritiahnute za vlasy - auta kupitelne (nechapte lacne:-) a legalne jazditelne na ceste. Auto ktore moze do premavky je proti specialom stale obrovsky subor kompromisov. Dokazom je to ze doteraz a zrejme navzdy zostane neprekonany rekor Stefana Bellof-a z roku 1983 so zavodnym Porsche 956, kedy zajazdil na NS cas 6:11,13. Napriek tomu je aktualna 911 GT3 RS opat raz jedno umelecke dielo pred ktorym hlboko “smekam” a pred jazdcom - Lars-om Kern-om tiez
myslím že Stefan skončil v Spa v pretekoch po búračke. 6.11 min padne,chystám sa tento rok na NS A to si zober v tom 83 ako ta trať vypadala,teraz mi celkom naháňa strach keď ju už upravili na viac bezpečnú ...
cas pod 6 min sa mi javi ako hola somarina. Dopadne to akurat tak, ze sa tam niekto z tych jazdcov pri testovani zabije, uz takto to smrdi pruserom. Navyse tie vsetky casy su neregulerne, kedze neexistuju ziadne regulovane pravidla a je to len na ako takej korektosti vyrobcov (v ktoru velmi neverim).
tomu sa vraví voľný štýl ,ide o to kto spraví rýchlejší čas nič iné . Už tam skúšali aj modernú F1 ale bolo to iba také promo. Kedy sa ta chystá 919 ??
ja v tom nevidim nic ine ako M3=Giulia QV, M4=Giulia QV coupe. Spominana technika z F1 nebude nic ine ako “Kers” zalozeny na 48V Alternatore (tzv mild hybrid) ktory bude vediet kratkodobo posilit vykon a primarne tam bude kvoli plneniu najnovsej normy Euro 6c ktora vstupuje v platnost od 09/18
jasné oni to aj tak prezentovali že Stelvio bude namiesto kombajnu,len som narážal na to kupé. Sedan sa im ale podľa mna vydaril, a manželku som zo Stelvia nemohol dostať tak sa jej páči.
Inak stale nechapem, cudejm sa a opakujem dokola uz par rokov-na jednej strane sa bojuje na vsetkych frontoch o znizovanie emisii o kazdy gram a pritom raketovo rastu predaje SUV a crossoverov, ktore su vzdy tazssie a maju vyssi aerodynamicky odpor ako priestorovo zrovnatelny kombik a tym aj zravejsie a produkujuce viac emisii. Tieto dve veci idu proste proti sebe. To uz ani neriesim to, ze sa uzivatelia a novinari rozplyvaju nad tym, aky zazrak je ze tie dvoj tonove obyvacky s vela konmi su rychle a niektore dokonca zabavne - ale opat je to horsie ako by to bolo v ekvivalente ktory by bol naskladany v karoserii kombiku alebo inej forme nizssieho auta.