... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
filipe46 napísal:Ja netvrdim ze nema pravdu... islo len o to napisat jednoduchsie to.. on nesiel tunovat auto.pozri vyrobca dal moznost ist s r15 na r18 a dal k tomu vsetky potrebne hodnoti ktore napravy a dalsie veci zvladnu. a ked das nad to tak musis pocitat ze ty to skvor vsetko prdne to je cely problem...bud sa budes vozit ako v bavlnke alebo tak ze budes mat vsetky stavce na chrbte popocitane.. mal som na e46 r18 a velmi dobre viem ake to jazdenie bolo v zivote by som nedal nato uz vetsi rozmer ..teraz mam sice r19 ale to je zas na inom modeli a aj auto je nato stavane aj ked mozem ist na r20 ale to uz kvoli pohodliu nedam aj ked to je v tp zapisaneVšak ale má pravdu sa len trocha nad tým zamysli ale je to dlhé pre niekoho a hlavne aby to pochopil...
je to všetko viac namáhané? Ano je..
Dostane za to pokutu? Áno dostane.. neviem kde v tom príspevku vymýšľal alebo klamal?
janest napísal:Viem ze si chcel poradit dobre a hlavne z vlastnich skusenosti..a to je dobre ..len co som si vsimol tuna tu to treba vsetko po lopate .. lebo aj ked budes vysvetlovat co vsetko stoho vypliva aj tak si spravia posvojom.. mne sa tiez paci tuning ale musi bit decentni ..OK teória je zdĺhavá nuž napísal som prečo je to tak. Aj mne vadilo "zobanie" do klávesnice. Ale -drak- to vystihol... " už kvôli pohodliu to nedám na väčšie ".
Suma sumárum stačí zopár ciest na otočku do Plzne a späť a človek pochopí alebo sa potrápi. Už som zapadol na E30 325e pri stojane na benzínke do snehu a museli ma tlačiť. Už som sa hompáľal na E 46 zo zníženým podvozkom ako puco na retardéri pred prechodom pre chodcov na bruchu a museli všetci vystúpiť aby som ho prešiel. Už som nejaký ten kilometer nacúval,. Takže som len chcel poradiť ale, ... niet nad vlastné skúsenosti :)
Ináč odpoveď nebola konkrétna pre toho kto ju založil ale všeobecná k problematike tuningu náprav, kolies alebo vzhľadu auta. Lebo normálne auto je nenormálny počet kompromisov z hľadiska techniky a nastavenia