Utorok, 27. Marca 2018, 20:01
Vidim ze ziadna riadna odpoved tak si dovolim z vlastnej skusenosti poznacit... na preplach ( vypustit zhodit filter nahodit filter ocistit magnety napustit olej cca 4 litre potom pojazdit cca 100 km a znova vypustit ale uz vanu netreba demontovat a napustit novy olej zas cca 4 litre) 9 litrov (4+4=8+1liter zaloha pre tarbavych rozlievacov po zemi) RAVENOL ATF Dexron III H plus filter ... nic schopnejsie ako febi filtrovu sadu s tesnenim a srobmi som nenasiel ale overene na dvoch autach a vysledok doslova nova prevodovka a to maju auta obe davno po 300 000 km v ktorych pochybujem podla stavu oleja ze niekto predomnou menil olej. Samozrejme velmi dolezite dodrzat spravny postup vymeny. Bez diag to nejde pre riadne odcitanie teploty oleja a naslednu adaptaciu. Hovorim o 320d 110 kW ale myslim ze moc velky rozdiel v mnozstve oleja v e39 530d alebo e53 135kw a vsetkych ostatnych bmw ktore postihla tato poddimenzovana nestastnost nebude.
Freude am Fahren
e46 Touring 320d 110 kW 6q 6/2002
e46 Touring 320d 110 kW A5 5/2003
e39 Touring 530d 142 kW 5q 6/2002