Zápasím už mesiac s hľadaním poruchy a teraz s so samotnou opravou. Cez LPG sa mi po kábloch plazil plyn do RJ motora DME MS43 7 519 308 (3 konektor) obr.1,kde následne znova skvapalnil a začali tak hrdzavieť PIN-y. Keď som už konečne na to prišiel, tak pre moju RJ bolo už neskoro a 6 pinov bolo v háji...
Našiel som podobné auto s takou istou RJ, no 525i. Tak som si požičal náradie a poďho: prehodil som flash-ku a aj tú malú 8 pinovú srandu v strede RJ. Najprv som sa nevedel s RJ spojiť ,no potom, čo som sa snažil zosynchonizovať EWS sa mi to podarilo, ale motor nenaskočil...Už som bol z toho nanervy a začal som zmätkovať a omylom pri opätovnej synchr. som nevypol kľúčik zap. A čuduj sa: motor potom naskočil...Spojil som sa s motorom,vymazal chyby,znova skúšal štartovať zdalo sa všetko OK. No pri resete adaptácii sa znova všetko vrátilo späť. Začal som rovnako odznova a rovnaký výsledok....motor naštartuje,beží hladko,netrasie akurát pri zošliapnutí pedálu sa začne dusiť (adaptácia klapky),po resete adapt. alebo vypnutí batérie už zase neviem naštartovať (adaptácia klapky,EWS) a musím začať od znova. Prosím ja tu niekto skúsený v tejto branži? Ja som len samouk a robí, to len kvôli tomu, že som v ďaleko v nemeckej ri.i a keby som to dal opravovať tu, tak by som musel predať ľadvinu!
Za každú radu vopred ďakujem.
boryairbrush@azet.sk