mam problem s autom a to že niečo mi vybilo bateriu a to tak že ani central mi nechcelo otvoriť musel som klúčom. Nabil som ju ale auto už viac nechcelo naštartovať. Podávacie čerpadlo v nádrži počujem aj ako keby vracia naspeť do nadrže čiže prepad. No ked štartujem nechyti. Keď som skúsil cez štartovaci sprej tak malo tendenciu chytit ale tak vseliak ale islo no bez toho nic. Napichol som to na inpu a vypisalo mi tieto chyby viď. príloha.
To ze je tam malo vody v chladici, vypisany zhavic a IBSko je mi jasne ale co ta dalsia chyba ,, RAIL PRESSURE MINITORING AT ENGINE-START ,, to je to co ma zaujima najviac.
Spravilo to zo dna na den. Rano som siel do prace a auto na totalku vytlknute. Stale nieco vybija tu bateriu preto som odpojil IBS tomu sa budem venovat neskor len ma viac zaujima preco to zrazu nejde nastartovat. Pred tym auto startovalo nabrnk.
Mal som podobny problem... najskor to bol starter, ten som vymenil, ale pri predchadzajucich pokusoch o nastartovanie som vymlatil baterku... No a po vymene starteru a nahodeni novej baterky som zistil, ze pri poklese napatia rozladilo imobilizer... Auto sa prejavovalo asi tak, ze tocilo, ale nechcelo chytit... Cez diagnostiku stacilo iba sparovat kluc s imobilizerom...
Mas tam 39 barov,t.j. Jedine tryska alebo cerpadlo,nic viac nic menej....!!Ale hlavne skontroluj bateriu,mas tam velky pokles napetia pri starte 9V,to jest aj pomale otacanie startera=moze rovnat tomu ze nevytvori potrebny tlak pre start....je to klasicka vec,bezne to riesim........ak je ok bag, tak potom plati moja prva veta...
Alebo je vybuchany starter a v tej zime ho krizi a pomaly sa otaca a tym padom nenastartujes....
Chlapci baterku som daval novu. Štarter práveže toči velmi dobre. To čo je na tych fotkách je merane na starej baterii a ta už bola horšia. Ako sa da u tohto motora najlepšie manuálne zmerať reálny tlak cerpadla? kde je najlepsie napichnut manometer? alebo nejaka ina rada? Co sa tyka toho cerpadla co vyjde cca repas? inak pocul som ze ak odide cerpadlo tak hned idu aj vstreky je to pravda?
No ked pridem domov to dnes skusim. Predsa som si myslel ze ak odchadza nejake cidlo nemusi davat presne hodnoty ..... priznam sa s tou impou este neviem moc robit som zviknuty na VCDS a Delphi takze si zvykam. Je to dobre pozerat v meranych hodnotách? alebo tuna v citani chyb? a kolko by malo vlastne barov tlacit? Ak by bolo aj zle cidlo tak by ti ukazalo realny stav? asi ani nie ci sa mylim?