Utorok, 20. Februára 2018, 19:47
Je vždy dobre keď sa uvedie aj posledných 7 liter z VIN kodu. To potom človek ľahko dohľadá s čím ma do činenia a rovno ti poradí kde ten diel aj najlacnejšie kúpiš. Preto lebo :
1. Chladiaca zmes zahrievaním zväčšuje svoj objem a s tým súvisí odvzdušnenie.
2. Odvzdušnenie súvisí s tým či je tam manuálna alebo automatická klimatizácia, čo znamená že ventil kúrenia musí byť otvorený a to v prípade automatickej znamená zapnuté zapaľovanie a ohriatá zmes.
3. Ohriatá chladiaca otvára termostat a prepúšťa vodu z malého do veľkého okruhu a odtiaľ do kúrenia.
4. Viečko musí udržať určitý tlak lebo inakšie by to vrelo pri 100°C , pri vyššom tlaku chladiaca zmes vydrží aj 120°C bez toho aby sa menila na paru ktorá má horšie vlastnosti pre odoberanie tepla z bloku motora.
V tvojom prípade bude asi zaseknutý termostat a stále ideš na malý okruh, čo sa teraz v zime ešte dá ale v lete to v kolóne odvaríš a pukne ti hlava válcov a následne aj peňaženka.