... všetko o BMW ...

Moderátori: b0ris, 100RM, BinKooL

mmracing.sk
 
palciatko
Autor témy
Príspevky: 103
Registrovaný: 6.7.2014
Auto: BMW 745Li 2002
Kraj: Prešovský

E66 745Li - Level control system failure, nivo

Pondelok, 3. Augusta 2015, 14:12

V poslednom čase mi auto začalo počas jazdy sporadicky hádzať uvedenú chybu:
(modul EHC_E65) - 5F9B - Regulation time lowering
Zo sporadickej chyby sa časom stala chyba trvalá.

Čo som zistil:
Kompresor odpaľuje 30A poistku (3ks, po poslednej výmene poistky funguje - obrúsil som opálené kontakty v relé)
Keď spustím v INPE test dofúkania nápravy, kompresor beží prerušovane - rozopína sa/cvaká relé.
Senzory ukazujú reálne hodnoty (pri teste dofúkania čísla narastajú).
Keď som silový obvod relé premostil žilou z telefónneho kábla, kompresor bežal, poistku nevypálilo. Predpokladám, že ventile boli zavreté, a tak bol kompresor namáhaný viac ako zvyčajne. Nechal som ho tak bežať 10s, potom sa telefónny kábel začal taviť.

Moja optimistická teória:
V primárnom okruhu relé je studený spoj, prerušované spínanie sekundárneho okruhu spôsouje opálenie kontaktov, a tým veľký prechodový odpor, ktorý vedie až k vypáleniu poistky.

Pesimistická teŕia - vadná RJ, vybehaný elektromotor kompresora, vyčvachtaný kompresor.

A možno blbnú senzory, ešte stále som nefixol chybu:e66 - svetelný modul/LM - chyby A podľa dokumentácie to vyzerá tak, že senzor svetiel a senzor naklonenia nápravy je združený.
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: E66 745Li - Level control system failure, nivo

Pondelok, 3. Augusta 2015, 14:27

palciatko napísal:
a tým veľký prechodový odpor, ktorý vedie až k vypáleniu poistky.

Toto si odporuje, jedine co by velky prechodovy odpor sposobil by bolo ze sa to rele roztecie. Najskor bude KO ten motor kompresora, alebo to co pohana.
 
palciatko
Autor témy
Príspevky: 103
Registrovaný: 6.7.2014
Auto: BMW 745Li 2002
Kraj: Prešovský

Re: E66 745Li - Level control system failure, nivo

Štvrtok, 1. Februára 2018, 00:46

Moja téma bez odpovede... :o

Nakoniec som vymenil relé kompresora a piestny krúžok (ebay).
Pri manuálnom ovládaní kompresor tlakoval, ale ľavá strana sa po natlakovaní nechcela spustiť.

Problém bol spôsobený kvapkou vody v spoji tlmič-vzduchová hadica.

Teraz sa leveling pokazil opäť - diagnostika ukazuje na pravé zadné čidlo.
Čidlo dáva divné hodnoty - skáču/klesajú, aj keď je auto v pokoji.
Mám ešte odpálenú pravú prednú jednotku xenónu, ale to s tým hádam nesúvisí.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní