... všetko o BMW ...
Zdravim, momentalne na e60 lci 10/2007 n53 200kw Na diag, chyba low presure fuel system. Pri autonomnom teste cez diag. podavacie cerpadlo dava 6,1 bar (s nezavyslim kurenim). Auto ide bez problemov. Vymeneny snimac nizkeho a vysokeho tlaku. Obcas mam pocit, ze pri zapnuti kluca nepocut cerpadlo podavacie, pipripade ak stojim z kopca dole tiez sa ta chyba vyskytne. V inych pripadoch vobec. Nejake tipy? Dikyy. |
TT-SIMIK napísal:Zdravim, kod je 2AAF, chalanisko to cez ISTU robil. Predtym bol este nizkotlaky senzor ten bol vymeneny za oem diel .Aky je presny kod?
starynovy napísal:Len to, ze to zapne nudzovy rezim, ventilator spusti a tak. Take neprijemne na pocit.Ziadny strach, to je chyba ktoru to hadze nahodne aj ked sa nic nedeje. Ak to nesprevadzaju ine chyby nevyriesis to-nieje co.
starynovy napísal:Da sa to na ISTE? Ten tlakTa chyba sa triggeruje na zaklade viacerych podnetov, ak to sprevadza nudzak tak to nieje ten nevinny podnet. Nizky tlak si asi za jazdy neskusal pozerat na grafe napr. cez testo ci nepada? A ano v neposlednej rade aj SW v DME.
starynovy napísal:Nizko tlake aj vysokotlake cidlo vymenene, kabelaz ok.Testovacia procedura v ISTA urcite bude ale graf nie, tam lepsie vidno nahodny pokles. Cidlo si menil, kabelaz je OK?