... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, k33p, jkk

banner
BMWJakeš.cz
 
Užívateľov profilový obrázok
Killo
Autor témy
Príspevky: 348
Registrovaný: 15.5.2008
Auto: HTP
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava & okolie

Servisne naklady N54 (e92 335i)

Piatok, 12. Januára 2018, 00:39

Ahojte,
po tom ako som si nechal ujst kupu 328i s N52 sa pohravam s myslienkou skusit stastie s N54. Viem, ze sa tu o chybach/problemoch popisalo dost, no v ziadnej teme som nenasiel odpovedajuce sumy za komponenty. Pokusim sa to tu nejako zosumarizovat, pripadne ak by ste mali lepsie info, budem velmi vdacny ak hodite svoju skusenost do komentu
- vysokotlakove cerpadlo - 300eur
- vstreky - 1ks som nasiel za cenu 120eur alebo 240eur, ktora plati? Viem ze treba zhanat poslednu generaciu vstrekov, kedze bolo viacero iteracii
- turba - nenasiel som vobec cenove info, ani o tom kolko vydrzia (vraj by mali nieco vydrzat, da sa spolahnut na 180tkm pri "slusnejsom" zaobchadzani?)
- rail - prepokladam ze mozu hnevat rozne cidla tlaku apod, blizsie info nemam
- NOX - to som tu niekde videl ze 500-600eur ?
- vodna pumpa 500eur
- termostat(y) ?
- cievky, sviecky - 1ks cievka 20eur, sviecka 10eur
- DISA - netusim ci ma
- rozvodova retaz, napinak, vodiace listy - ?
tolko mi je zatial zname.

Co sa tyka HPFP a vstrekov, je to mozne uhrat na zaruku, ak auto nejakych 20tkm nebolo v autorizovanom servise (ale dovtedy chodilo, cize mozme povedat ze jedenkrat odvtedy vynechalo prehliadku)?
Plus ked to je priamovstrek, treba tankovat iba 98/100 oktan? Znesie to kratkodobo 95 (aspon nejaky 95 premium - ale je mi jasne ze riziko karbonizacie bude vyssie)?
Vopred dakujem vsetkym za odpovede
,,ale o tom my slovaci sme, nam sa robit nechce, tu vsetci chceme byt pravnici, doktori, politici, alebo minimalne lokalny majitelia zemegule. a na to potrebujeme minimalne najlepsie auto (ale za dobre peniaze) a tym napr BMW urcite je." (© Duffy)
banner
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 8433
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Servisne naklady N54 (e92 335i)

Piatok, 12. Januára 2018, 09:58

Killo napísal:
. . .
Co sa tyka HPFP a vstrekov, je to mozne uhrat na zaruku, ak auto nejakych 20tkm nebolo v autorizovanom servise (ale dovtedy chodilo, cize mozme povedat ze jedenkrat odvtedy vynechalo prehliadku)? . . .
N54 sa montoval do roku 2010, teraz mame 2018, aku zaruku mas na mysli?
E34 525tds calypsorot
E39 540iA dunkelblau
R1100S
F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 9326
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: Fabia HTP ful vibava
Kraj: Trenčiansky

Re: Servisne naklady N54 (e92 335i)

Piatok, 12. Januára 2018, 14:15

Chalan myslel asi kulanciu, ale aj s tym ho BMW s tak starym autom posle frisko do matere.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
Killo
Autor témy
Príspevky: 348
Registrovaný: 15.5.2008
Auto: HTP
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava & okolie

Re: Servisne naklady N54 (e92 335i)

Piatok, 12. Januára 2018, 14:59

hej zle som sa vyjadril, kulanciu, alebo zvolavacku alebo whatever. Iba sa informujem, kedze v US na to zvolavacky boli, ale netusim ako to fungovalo na SVK
,,ale o tom my slovaci sme, nam sa robit nechce, tu vsetci chceme byt pravnici, doktori, politici, alebo minimalne lokalny majitelia zemegule. a na to potrebujeme minimalne najlepsie auto (ale za dobre peniaze) a tym napr BMW urcite je." (© Duffy)
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 9326
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: Fabia HTP ful vibava
Kraj: Trenčiansky

Re: Servisne naklady N54 (e92 335i)

Piatok, 12. Januára 2018, 19:19

Tak 8+ rocne auto uz asi absolvovalo vsetky aktualne zvolavacky, toho sa snad bat nemusis. A ked tak si to lahko prezistis cez VINko. Ale na kulanciu pri tak starom aute zabudni.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 2 neregistrovaní