... všetko o BMW ...
ViktorDDD napísal:tak vies Hugo, za 6litrov clovek caka lestenku, motor sa da spravit, prevodovka sa da spravit, podvozok, brzdy vymenit, to su vsetko veci s cim clovek na 18rocnom aute ráta, ale ked treba vyvarat kasnu tak to uz nikdy nebude to co to bolo, za 5rokov to bude vykvitnute rovnako ak nie este horsie
hrdza na aute nikdy nie je povrchova, mozno ked tak na kapote od kamienkov, ono to vyzera na povrchovu kym sa to nezacne vybrusovat a zistis ze si sa prebrusil na druhu stranu, ked zvonka vidno bublinky tak vo vnutri je to uz cele zle, resp. vo vnutri uz neni ani centi zdraveho plechu
Bimmer101 napísal:Nič v zlom Hugino ale nieje problem predat auto,zaleži na cene.V celom svojom príbehu maš popísane ako auto opravuješ lebo ma nedostatky až až,naleješ tam hromadu eur a na poslednej strane svojho príbehu sa čudujes prečo nikto nechce auto.No prečo asi?tak isto aj dalši klubak z 530i-Gabo10,astronomicke ceny pýtate za stare e39-tky.Ja som mal teraz problem predat svoju 530d v manuale a v pakete..Nakoniec som to dal za smiešných 3tisic.Nalial som donej ne-maly peniaz ale nikoho to nezaujíma a ani neteši.
Radost čítat tieto príbehy kde na 10 stranách sa rieši nejaky problem okolo agregatu že to nejde,trasie,vynechava,smrdi plyn a ktovie čo ešte.GABO10 už vyše roka predava svoju,a ani ju asi nepreda za tie prachy.Z auta pokladničky chcete vysypat naspet peniaze :-)UŽ ked maš tak porobene auta,nechaj si ho nech hnije radšej doma na dvore
Hugino napísal:sa pamatam 2 a pol roka dozadu ked sme tam riesili nejaku hadicu tak ti z reduktora sycalo jak ozivot, a teraz s nim bol problem zas? to dlho tie reduktory nevydrzia potom, ja mam nejaky cerveny od stagu skoro 5rokov a fajn. . . Zistilo sa, že samotný reduktor začal prepúšťať snáď odvšadiaľ, . . .