... všetko o BMW ...
PetoK napísal:A prečo si myslíš že si nekúpim originál diel? To pre mňa nieje problém, len sa snažím diagnostikovať poruchu. Veď na to toto fórum slúži či nie? Mám už dosť "automechanikov - youtuberov" tak som si zadovážil kábel z Číny a snažím sa diagnostikovať chybu sám. Človek sa predsa učí celý život.Problém je že tu niektorým ľuďom škoda vobec písať,aby kúpili originálny kvalitný diel,aj tak kúpia nejaky shit a potom sa čudujú že to nejde ako má...
airbone napísal:Ďakujem za radu. Určite vyberiem alternátor vonku a objednám regulátor.Pretoze ju nabija vysokym prudom a jednoducho ju odjebe. Treba origo diagnostiku a mat v poriadku IBS a komplet BSD zbernicu bez chyb. Uz som videl aj to ze baterku prebijalo ako hovado a bola horuca ako svina, necudoval by som sa keby to zacalo horiet..... Ak nie su ziadne chyby, resp. len chyby na jednotkach o podpati alebo prepati (z dovodu coho ich vypina ako popisujes), treba vymenit ten regulator, ovsem treba ho kupit original v bmw a zbytocne nematurovat. Ja som tiez raz menil na 545i, robilo mi to to iste, teda vypinalo to systemy za jazdy obcas. Po vymene regulatora bol svaty pokoj a co sa pamatam, tak stal nejak okolo 80-90eur, ale bolo to uz par rokov dozadu.