Pondelok, 11. Decembra 2017, 12:39
K meraniu kompresie som sa bohužiaľ zatiaľ nedostal, ale zato som vymenil aj hadice k separátoru( boli tvrdé a pri demontáži sa lámali , boli vidieť na nich aj priesaky oleja),
problém sa ale nevyriešil. Je to o poznanie lepšie,ale stále na studenom voľnobehu cítiť mierne vybrácie .Valce ale už nevypadávajú to je ale možno spôsobené, že podtlatkovú hadicu s palivového filtru som prepojil priamo do sania. Miesto kde mala byť pôvodne v kolene pri škrtiacej klapke som zaslepil.
Rekapitulácia čo je všetko vymenené.
-Separátor
-Hadice separátora
-všetky podtlakové hadice
-6x zapalovacie cievky Bosh
-6x sviečka NGK (4 bodové)
-6x o krúžky v malom saní
-rozchodený voľnobežný ventil
-vyčistená škrtiaca klapka
-palivový filter
Používam diangnostiku INPU .Lambda sondy podľa nej sú v pohode.Otázka je ten reakčný čas.
Spotreba paliva pri nie moc ľahkej nohe 10,3 litra.
auto má najazdených cca 220 xxxkm ,vyzerá ,že možno aj reálne:)