Co tak otvorit temu nazorov na buducu M3/M4 ktora by mala byt predstavena koncom roka 2020:
https://www.google.at/amp/www.carmagazine.co.uk/amp/spy-shots/bmw/new-2020-bmw-m3-codenamed-g80-revealed/moje zhrnutie k tomu:
-motor S58 (odvodeny z motora co ma teraz M240i, 340i...)
-vykon cca 500koni, 600Nm
-tzv mild hybrid system co je 48Voltovy alternator pohanajuci najma elektricke turbo
-karoseria bude sirsia, razvor opat o trochu vacsi a bude o nieco nizssia ako sucastna. Bude o cca 40kg lahsia ako sucastna vdaka pouzitiu carbonu a hlinika, plus by mala byt vyssia tuhost karoserie. Co mne prekaza je velkost, ta je uz u F30, F80 na sportove auto na hranici a pre niekoho uz za hranicou.
Ako opcia bude za priplatok pohon z M5 - teda xDrive s moznostou prepinania len na zadok. Toto len s 8st automatom,
Len zadny pohon bude stale moznost s 6st. manualom
-ma byt natacacia zadna naprava
-v ponuke bude obdobne ako u Porsche 3 druhy sedadiel. Komfortne s elektrickym ovladanim, sportove a karbonove skrupinove (haleluja)
-samozrejme plna rit najmodernejsich elektronickych systemov vcitane autonomneho riadenia, noveho iDrive 7...
-inovavany adaptivny podvozok
Co vsak podstatne-ze bude poddajnejsie naladeny a aj samosvor bude jemnejsie a linearnejie naladeny. Jazda v nom ma byt plynulejsia a ma byt ovladatelnejsia. Inymi slovami vratia sa na “vymaknutejsiu” uroven (GT) naladenia ako bola v serii E46 a E9X. To ze to bude z velkej casti bejby M5 neni pre mna moc potesujuca sprava. To auto uz neni na zabavu a okruh moc vhodne.